Igangsættelse idag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hi håber alt er gået / går godt!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Azooo

Vanessa har født fik jeg lige set på hendes facebook .. Tillykke med lille prinsessen , glæder mig til se billeder ;D og håber det går jer godt

Anmeld

30. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Tillykke til hende

Anmeld

30. juni 2012

StineW79

Ih tillykke til hende! Vh stine

Anmeld

1. juli 2012

BabyMama2

Heza2410 skriver:

Vanessa har født fik jeg lige set på hendes facebook .. Tillykke med lille prinsessen , glæder mig til se billeder ;D og håber det går jer godt

Mange tak Jeg sætter billeder ind idag af prinsessen

Anmeld

1. juli 2012

BabyMama2

Frk P. skriver:

Tillykke til hende

Mange tak

Anmeld

1. juli 2012

BabyMama2

StineW79 skriver:

Ih tillykke til hende! Vh stine

Mange tak Sker der ikke snart noget hos dig?

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

VanessaAndersen skriver:

Mange tak Sker der ikke snart noget hos dig?

Desvære tror jeg vi kommer til at vente til igang sættelsen på tirsdag, for det mærker ik rigtig til at der sker noget!! 

Har dog lige rendt rundt 4 timer i haunstrup zoo efter thea og hendes veninde fra vores mødregruppe/ børnehave, så håber det ka sætte lidt skub i det hele!! 

Gik det hele efter planen?? Vh stine

Anmeld

1. juli 2012

BabyMama2

StineW79 skriver:

Desvære tror jeg vi kommer til at vente til igang sættelsen på tirsdag, for det mærker ik rigtig til at der sker noget!! 

Har dog lige rendt rundt 4 timer i haunstrup zoo efter thea og hendes veninde fra vores mødregruppe/ børnehave, så håber det ka sætte lidt skub i det hele!! 

Gik det hele efter planen?? Vh stine

Så håber jeg at der sker noget efter du er kommet hjem

Nej faktisk ikke, jeg skulle ikke have haft noget smertelindring men endte med en hél masse og jeg ville gerne have født i vand, men det endte med at jeg stod op og fødte og det var rigtig dejligt! Det gjorde slet ikke ondt at føde, jeg var klar igen lige efter for det gik bare så nemt!

Anmeld

1. juli 2012

StineW79

VanessaAndersen skriver:

Så håber jeg at der sker noget efter du er kommet hjem

Nej faktisk ikke, jeg skulle ikke have haft noget smertelindring men endte med en hél masse og jeg ville gerne have født i vand, men det endte med at jeg stod op og fødte og det var rigtig dejligt! Det gjorde slet ikke ondt at føde, jeg var klar igen lige efter for det gik bare så nemt!

Dejligt at du havde en god fødsel, selv om det ik lige gik efter planen!! 

Virker stadig ik til at der sker noget , men hayy jeg ka da håbe! 

Jeg ved jo at jeg ska ha lagt en epi når jeg går i fødsel, så de ka holde styr på mit blodtryg under hele forløbet. Ved også at jeg ik må komme i vand, pga jeg fik kejsersnit sidst og ellers har jeg bare planer om at tage det hele som det kommer. Tænker at der jo ik er så meget andet at gøre alligevel!! 

Glæder mig til at der kommer en længer beretning og måske et par billeder, når i engang er kommet godt hjem! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.