Igangsættelse idag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.986 visninger
28 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

BabyMama2

Hej allesammen, jeg har været på sygehuset til kontrol og mit blodtryk er stadig for højt så de vil gerne sætte mig igang med en stikpille, så jeg skal indlægges kl 19:00 Nu går der ikke så lang tid før jeg bliver mor til min lille prinsesse. Hvor er det altså bare stort !!

- Termin om 6 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

projekt-ønskebarn

uhhhh hvor spændende ... Glæder mig til en update, forhåbentlig bliver det en fødselsupdate Så ryger du over i juni terminsgruppen... 

Anmeld

25. juni 2012

BabyMama2

Ja håber jeg det bliver  Tja det gør jeg, hvor underligt at skulle skifte gruppe 

Anmeld

25. juni 2012

sarahjylland

dejligt men husk det kan varer længe trods igangsættelse. Pillerne modner dig men hvis du ikke er helt klar kan det nogle dage.

Held og lykke

Anmeld

25. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha så kommer du først!! Hva ligger dit blodtryg på??  Held og lykke med det hele!!! Vh stine

Anmeld

25. juni 2012

projekt-ønskebarn

Pyt med gruppen. Du kan jo bare være i begge grupper . Jeg risikerer jo muligvis også at ryge over i august gruppen med min sene termin d. 23. Juli

Anmeld

25. juni 2012

Annana89

Ihhh hvor spændende!!

Held og lykke med det, glæder mig til update!!

Anmeld

26. juni 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Pyt med gruppen. Du kan jo bare være i begge grupper . Jeg risikerer jo muligvis også at ryge over i august gruppen med min sene termin d. 23. Juli

Det gør vi ikke:-) såMå vi løbe et maraton så vi føder gggggggggg;-) Jeg har termin d 24/7:-)

Anmeld

26. juni 2012

babymus77

Ønsker dig en fantastisk dejlig fødsel;-) glæder mig tilBilleder og fb:-)

Anmeld

26. juni 2012

projekt-ønskebarn

Hi hi ja det må vi nemlig. Termin ville være helt perfekt så er jeg nok også godt utålmodig der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.