Hvad læser i lige for tiden :)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Laura.

Anjamichell skriver:

Jeg læser flaskepost fra P
Det er en rigtig Spændende bog!!

Hvor sjovt - den læser jeg også.. er også snart færdig med den.. men ja, meget spændende bog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Pige2009

emsaroto skriver:

Ja, jeg vil gerne have flere inspirations kilder til næste spændende emne..
Selvom jeg faktisk lige er gået i gang med en bog, som jeg fik at et venne par, men den er ikke så lang så en må gerne være på tale ...

Så kom med det, hvad læser i ?

Kan fortælle om min at den hedder Himlen findes virkelig ..
Og er en sand historie som handler om en dreng på omkring de 4 år, har været tæt på at dø, men så bliver genoplivet og fortæller om det der er sket under hans genoplivelses forløb, sådan som han oplever det. Får helt kuldegysninger! 
Glæder mig til at læse den færdig 

Er lige ved at være færdig med Biografi om Ole Lund Kirkegaard af Jens Andersen

Skal derefter i gang med Det syvende barn af Erik Valeur

Anmeld

27. juni 2012

Lunae

Jeg har netop afsluttet bogen "jeg er en hær" af Lars Husum. Jeg læste hans debutroman i 2009 "mit venskab med Jesus Kristus" og blev bidt af hans skrivestil. Begge bøger kan anbefales!

Jeg er netop påbegyndt Shopaholics hemmelige drømmeverden, men det er egentlig i mangel på bedre

Anmeld

27. juni 2012

Louisesam

Har lige læst Drageløberen - fantastisk bog!

Nu er jeg i gang med noget helt andet, Jordens Søjler af Ken Follett... er vild med historiske bøger fra middelalderen og frem!

Anmeld

6. juli 2012

MomInTheMaking

emsaroto skriver:

Ja, jeg vil gerne have flere inspirations kilder til næste spændende emne..
Selvom jeg faktisk lige er gået i gang med en bog, som jeg fik at et venne par, men den er ikke så lang så en må gerne være på tale ...

Så kom med det, hvad læser i ?

Kan fortælle om min at den hedder Himlen findes virkelig ..
Og er en sand historie som handler om en dreng på omkring de 4 år, har været tæt på at dø, men så bliver genoplivet og fortæller om det der er sket under hans genoplivelses forløb, sådan som han oplever det. Får helt kuldegysninger! 
Glæder mig til at læse den færdig 

Jeg er lige gået igang med "Ditte menneske barn bind 2" af Martin Andersen Nexø. Utrolig rørende historie og det undre mig at jeg først har fået den læst nu, da det er en rødglødende klassiker.

I sidste uge blev jeg færdig med Novelle samlingen "Bavian" ad Naja Marie Aidt. Som er en masse socialrealistiske fortællinger om mennesker fra den lavere sociale klasse. Skrevet virkelig fedt og meget brutalt.

Anmeld

22. juli 2012

Corn

Jeg har lige læst hele charlaine harris' serie om sookie stackhouse.. Bøger bag tv-serien True Blood

Anmeld

22. juli 2012

Dinna88

Jeg er igang med Harry Potter serien  Super lækre bøger, selvom jeg normalt ikke er til den genre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.