Hvad læser i lige for tiden :)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

oerbaek

Jeg har lige læst Alle bøger AF Sara Blædel, rigtig gode bøger. 

Nu er jeg gået igang med Isprinsessen af Camilla Läckberg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

_-Kathrine-_

Filuca skriver:

Den er jeg også igang med Man må sige, at han har levet "spændende"!

Det er jo helt vildt som han har levet!
Men det må være hårdt aldrig at kunne se sin familie igen pga alt det lort han har lavet! Jeg fik helt tårer i øjnene da jeg læste hans "afskedsbrev" til sine forældre!
Jeg er fra Randers, og kender desværre en del af de navne der blir nævnt, så det er lidt sjovt at læse om!

Anmeld

26. juni 2012

MorDk

Jeg læser faktisk ikke så meget... men lurer lidt i "Den Store Far, mor og børn" af Lola jensen ♥

Anmeld

26. juni 2012

Tanja1234

Jeg er lige startet på Stphenie Meyers "Vandrende sjæle" og den tegner i hvert fald godt.

Ved siden af har jeg altid Vampire Diaries. De er altid gode...

Anmeld

26. juni 2012

B&J

en af dem fra virkelighedens verden.... handler om en pige der skal tvangs giftes men vælger at få sig fjernet fra hjemmet....

super spænde mog men læser næstenaltid kun virkelighedens verden

Anmeld

26. juni 2012

Rosa

Jakob Kvists bog om Michael Laudrup; "Ambassadøren". Den er rodet skrevet, og lidt for sladder-agtig for min smag, så umiddelbart vil jeg ikke anbefale den... 

Anmeld

27. juni 2012

minimig

Jeg er ved at læse Naiv.Super af Erlend Loe... igen, igen, igen! Jeg elsker den bog

Anmeld

27. juni 2012

Flødebollen

emsaroto skriver:

Ja, jeg vil gerne have flere inspirations kilder til næste spændende emne..
Selvom jeg faktisk lige er gået i gang med en bog, som jeg fik at et venne par, men den er ikke så lang så en må gerne være på tale ...

Så kom med det, hvad læser i ?

Kan fortælle om min at den hedder Himlen findes virkelig ..
Og er en sand historie som handler om en dreng på omkring de 4 år, har været tæt på at dø, men så bliver genoplivet og fortæller om det der er sket under hans genoplivelses forløb, sådan som han oplever det. Får helt kuldegysninger! 
Glæder mig til at læse den færdig 

Har lige læst "De Faldne" om de faldne, danske soldater i Afghanistan. Er netop gået i gang med Puk Elgaards samtaler med Ellen. Og så er "Du som er i Himlen" helt fantastisk

Anmeld

27. juni 2012

Bigmamma

Jeg er ved og læse Mario puzo Godfather Og den er fantastisk spændende 

Anmeld

27. juni 2012

Holbæktrunten

emsaroto skriver:

Ja, jeg vil gerne have flere inspirations kilder til næste spændende emne..
Selvom jeg faktisk lige er gået i gang med en bog, som jeg fik at et venne par, men den er ikke så lang så en må gerne være på tale ...

Så kom med det, hvad læser i ?

Kan fortælle om min at den hedder Himlen findes virkelig ..
Og er en sand historie som handler om en dreng på omkring de 4 år, har været tæt på at dø, men så bliver genoplivet og fortæller om det der er sket under hans genoplivelses forløb, sådan som han oplever det. Får helt kuldegysninger! 
Glæder mig til at læse den færdig 

Det jeg sidst har læst var "the hunger games" - ÅD dem simpelthen ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.