Det er meget pinligt at spørge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Mange tak !!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Det er meget pinligt at spørge om...

Jeg har været syg i 3 dage nu, med Roskilde syge. Jeg har nu lige (undskyld mig) skidt i mine bukser :/ og det er meget (undskyld mig) flydende,.. Og har hermed ramt mig i skridtet. Der kom ret meget, og har dog vasket mig meget!!!! Mit spørgsmål er: er det farligt at få afføring i skeden :/ ? Jeg er nærvøs for det.. 
Undskyld mit spørgsmål, men kan ikke rigtig spørge andre , da jeg synes det er MEGET flovt

Hvis det er kommet i urinrøret kan det give blærebetændelse..

Det er ikke flovt, det er jo det siden er til Og det kan ske for alle..

God bedring

Anmeld

25. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Okay hvorfor lige tranebærjuice , jeg må ringe og få tid imorgen og kan vigvag købes på apoteket ? 

Tranebær hindrer E. coli-bakterierne i at sætte sig fast på cellerne i blæren.

Anmeld

25. juni 2012

Kb

Nu trækker jeg lige sygeplejerske-kortet. NEJ der er ingen fare for noget som helst. Det ville der være, hvis du flere gange i længere perioder har gået med aff. i bukserne. Husk på, vores små pigebørn går jo også med aff. i bleen uden problemer.

Slap du bare helt af Har i øvrigt selv prøvet det

Anmeld

25. juni 2012

JustMe

Som de andre siger: tis! (hurtigst muligt, så bakterierne ikke bevæger sig op i blæren), vask grundigt (vand er altså rigeligt) og hold øje med ubehag i dagene efter

Jeg akn eks. slet ikke tåle sæbe (heller ikke intimsæbe), så hvis vand har fungeret for di indtil videre, behøver du ikke bruge penge på en intimsæbe. Nogle bruger også vand med en smule babyolie i.

...og så god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.