Det er meget pinligt at spørge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.484 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Anonym trådstarter

Det er meget pinligt at spørge om...

Jeg har været syg i 3 dage nu, med Roskilde syge. Jeg har nu lige (undskyld mig) skidt i mine bukser :/ og det er meget (undskyld mig) flydende,.. Og har hermed ramt mig i skridtet. Der kom ret meget, og har dog vasket mig meget!!!! Mit spørgsmål er: er det farligt at få afføring i skeden :/ ? Jeg er nærvøs for det.. 
Undskyld mit spørgsmål, men kan ikke rigtig spørge andre , da jeg synes det er MEGET flovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Tvillingemor80

Du kan få blærebetændelse.. Men tror jeg ikke der er risiko for når du har vasket dig godt..

god bedring

Anmeld

24. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Det er meget pinligt at spørge om...

Jeg har været syg i 3 dage nu, med Roskilde syge. Jeg har nu lige (undskyld mig) skidt i mine bukser :/ og det er meget (undskyld mig) flydende,.. Og har hermed ramt mig i skridtet. Der kom ret meget, og har dog vasket mig meget!!!! Mit spørgsmål er: er det farligt at få afføring i skeden :/ ? Jeg er nærvøs for det.. 
Undskyld mit spørgsmål, men kan ikke rigtig spørge andre , da jeg synes det er MEGET flovt

Det er ikke farligt, men det kan udvikle sig til en underlivsbetændelse, så hold øje med dig selv og dit underliv og tag evt. en tur til lægen og bliv tjekket

Og HEY det er ikke flovt, det kan sgu ske for os alle!!

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det er ikke farligt, men det kan udvikle sig til en underlivsbetændelse, så hold øje med dig selv og dit underliv og tag evt. en tur til lægen og bliv tjekket

Og HEY det er ikke flovt, det kan sgu ske for os alle!!

Jeg har vasket mig med sæbe, med bruseren ? Er det nok

Anmeld

24. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Du må ikke bruge sæbe dernede  Det skal helst være intim sæbe. Du kan få blære betændelse men synes ikke du skal være bekrymret,

Anmeld

24. juni 2012

Tvillingemor80

Sørg virkelig for du har fået alt sæben væk - ellers kan det klø rigtig slemt..

Anmeld

24. juni 2012

Muhmi

Måske.. Hvis du har brugt intimsæbe eller en mild sæbe og har sørget for at skylle godt efter

Må jeg spørge om det kom ind i åbningen?

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Sørg virkelig for du har fået alt sæben væk - ellers kan det klø rigtig slemt..

Lige nu klør det ikke ... Men føler mig "utilpas" der ede, måske pga jeg er meget nærvøs lige nu for det?

Må gå på apoteket i morgen og købe intimsæbe , nogle anbefalinger på en ordentlig en? 

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Måske.. Hvis du har brugt intimsæbe eller en mild sæbe og har sørget for at skylle godt efter

Må jeg spørge om det kom ind i åbningen?

Ja det kom i åbningen

Anmeld

24. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Lige nu klør det ikke ... Men føler mig "utilpas" der ede, måske pga jeg er meget nærvøs lige nu for det?

Må gå på apoteket i morgen og købe intimsæbe , nogle anbefalinger på en ordentlig en? 

Vigvag er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.