2 papillon hvalpe til salg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10.394 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

M&N

Papillon, 2 søde racerene hanner til salg!
De blev født som et kuld på 3 hvalpe, 2 hanner og 1 tæve.

Elvi og Eicko - født d. 9/5-2012 og 10/5-2012.
Er det en Papillon du søger, så er chancen her for at købe en lille charmetrold!
Små kærlige hvalpe, som er klar til at flytte hjemmefra når de er 8 uger. Madglade, søde, legesyge og er klar til at udforske verdenen!

Forældrene er racerene, Bailey (moren) har stamtavle. Balou (faren) har ikke stamtavle, da der er sprunget et led over. Hans morfar havde stamtavle.
Hvalpene bliver solgt uden stamtavle.

Når hvalpene er klar til at flytte hjemmefra vil de have:
Sundhedstjek
8 ugers vaccine
Ormekur x3
Chip (Dansk Hunderegister)
Evt. lidt hvalpemad/startpakke

Vi lægger vægt på at de kommer til en familie som ved hvad det indebærer at få et nyt medlem i familien.

Der ligges et depositum på 2000,- til reservation. Det beløb bliver naturligvis trukket fra købsprisen så du betyder 3000 ved afhentning. 

Pris - 5000,-

De kan besøges i Vallensbæk Strand.
Kontakt os på - 81611994 eller 21965151

Er salgsklare d. 9/7-12

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

grinny

Åhh, det er lige den race jeg gerne vil have 

Har desværre hverken plads eller råd til det lige nu  Men de er über skønne

Anmeld

24. juni 2012

Mig med maven

Årh for Satan hvor er de lækre. Har selv en ½ papillon ½tjekkisk rottehund...

De er for kære. Rigtig rigtig meget held og lykke med at finde de rette familier. Og Mega ærgeligt at vi kun må have en hund her!

Anmeld

25. juni 2012

TNBC

BabyWish2012 <3 skriver:

Papillon, 2 søde racerene hanner til salg!
De blev født som et kuld på 3 hvalpe, 2 hanner og 1 tæve.

Elvi og Eicko - født d. 9/5-2012 og 10/5-2012.
Er det en Papillon du søger, så er chancen her for at købe en lille charmetrold!
Små kærlige hvalpe, som er klar til at flytte hjemmefra når de er 8 uger. Madglade, søde, legesyge og er klar til at udforske verdenen!

Forældrene er racerene, Bailey (moren) har stamtavle. Balou (faren) har ikke stamtavle, da der er sprunget et led over. Hans morfar havde stamtavle.
Hvalpene bliver solgt uden stamtavle.

Når hvalpene er klar til at flytte hjemmefra vil de have:
Sundhedstjek
8 ugers vaccine
Ormekur x3
Chip (Dansk Hunderegister)
Evt. lidt hvalpemad/startpakke

Vi lægger vægt på at de kommer til en familie som ved hvad det indebærer at få et nyt medlem i familien.

Der ligges et depositum på 2000,- til reservation.

Pris - 5000,-

De kan besøges i Vallensbæk Strand.
Kontakt os på - 81611994 eller 21965151

Er salgsklare d. 9/7-12

super kære.

men er ikke i nærheden af at have råd

Anmeld

30. juni 2012

.....

Super søde hunde

Har tænkt meget over om papillon'er med sommerfugle ører, ser sådan ud som hvalpe? Altså at ørene hænger og eftersom de bliver ældre, kommer til at få sommerfugle ører?

Anmeld

30. juni 2012

M&N

Strawberry skriver:

Super søde hunde

Har tænkt meget over om papillon'er med sommerfugle ører, ser sådan ud som hvalpe? Altså at ørene hænger og eftersom de bliver ældre, kommer til at få sommerfugle ører?

Hejsa.

Ja, de er rigtig kære. 

Altså papillon hvalpe bliver født med hængene ører, men når de er 6-10 uger skal de gerne rejse sig op (det er forskelligt hvornår de rejser sig, men vores hundes har rejst sig inden vi afhentede dem)

Tæven fra dette kuld er ikke 8 uger endnu og hun er den eneste der har rejst sine øre, endnu! 

Men de rejser sig når de er hvalpe og forbliver oppe resten af livet, hvis det er det du mener? 

Anmeld

30. juni 2012

M&N

Strawberry skriver:

Super søde hunde

Hejsa.

Ja, de er rigtig kære. 

Altså papillon hvalpe bliver født med hængene ører, men når de er 6-10 uger skal de gerne rejse sig op (det er forskelligt hvornår de rejser sig, men vores hundes har rejst sig inden vi afhentede dem)

Tæven fra dette kuld er ikke 8 uger endnu og hun er den eneste der har rejst sine øre, endnu! 

Men de rejser sig når de er hvalpe og forbliver oppe resten af livet, hvis det er det du mener? 

Anmeld

30. juni 2012

.....

BabyWish2012 <3 skriver:

Hejsa.

Ja, de er rigtig kære. 

Mange tak for svaret . Jo det var det jeg mente.. jeg troede bare at de blev født med oprejste øre, så jeg ville lige spørge indtil det, så man var sikker på at det var en papillon og ikke en Phalene man kiggede på, på nettet . Kunne rigtig godt tænke mig sådan en hund i fremtiden, så har blot søgt fakta og billeder osv om dem, diverse steder ..

Anmeld

30. juni 2012

M&N

Strawberry skriver:

Mange tak for svaret . Jo det var det jeg mente.. jeg troede bare at de blev født med oprejste øre, så jeg ville lige spørge indtil det, så man var sikker på at det var en papillon og ikke en Phalene man kiggede på, på nettet . Kunne rigtig godt tænke mig sådan en hund i fremtiden, så har blot søgt fakta og billeder osv om dem, diverse steder ..

Ahh okay, nej altså, papilloner bliver også født med øre der hænger og så med tiden rejser de sig  

Papillon er også en herlig hund, kan varmt anbefale racen. 

Anmeld

30. juni 2012

.....

BabyWish2012 <3 skriver:

Ahh okay, nej altså, papilloner bliver også født med øre der hænger og så med tiden rejser de sig  

Papillon er også en herlig hund, kan varmt anbefale racen. 

Det var bare det jeg ville vide

Ja det skulle være en dejlig hund, efter hvad jeg kan læse mig til Der er dog meget blandede meninger om en papillon kan sammen med små børn eller ej . Bliver førstegangs hundeejer hvis det er, og der skulle en papillon også være et plus .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.