Klipper sgu snart mit hår af!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2009

finkedinke

Jeg har valgt den kedelige-mor-løsning, at have håret langt og så altid sat op oftest i hestehale eller knold.
Jeg er udstyret med hår der lyder som dit. Mit er bare med store krøller, kruser helt vildt og ca. 3 min. efter jeg har redt mig kan man ikke se det længere. Hos mig hjælper ingenting, jeg har prøvet at være ret kort, men det klæder mig ikke og det gør intet godt for mine krøller.

Mit øgenavn var ikke høstak men når jeg gik forbi sang de hulubulu lotte hvor er du henne Kan du huske den serie? det var en pige der omtrent så ud som jeg gjorde i folkeskolen, før jeg lærte at mit hår ikke egner sig til at være løst hængende.

Berith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2009

Tina2

Nu ved jeg ikke om du bruger nogle produkter i dit hår? Men har du prøvet at kramme en blød voks i?

Jeg går ALDRIG uden voks i mit hår, føler bare det er mega flyvsk og har kun 100% styr på mig hår når der er voks i. Håret/krøllerne blir blødere og mere medgørlige..... (Husk det SKAL være en blød voks)

Synes bestemt ikke du skal klippe det helt kort men istedet lade det gro.... Sådan et hår blir jo nærmest endnu vildere hvis det blir klippet kort....

Tigi har nogle rigtig gode produkter til at gøre håret blankt, blødt og lækkert og jeg ELSKER deres produkter:-) Tror dine krøller vil blive meget flottere hvis du får noget voks, glans osv i, så du kan få krus-looket væk:-)

Anmeld

2. maj 2009

Rasmine

Miamaja skriver:

hahaha.. nej nej nej det gjorde du ikke. i greakenland er det i deres kultur meget med kvindelighed at beholde en lang haarpragt hos kvinder, saa kan godt se paa billedet ham frisoren ser noget utilpas ud

Fedt nok, det gør jo ikke noget så, jeg synes grækere er klamme, egoistiske og mandsschauvinistiske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.