Klipper sgu snart mit hår af!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er fra naturens side udstyret med et krøl uden lige på hovedet. Ikke den slags der falder pænt, men nogle bitte små nogle, der henleder en til at tænke på kønsbehåring Det er kruset og tørt og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre ved det. Har været til frisør efter frisør og har købt mig fattig i produkter, men ligemeget hvad jeg gør, så kan jeg bare ikke have håret hængende Det er ikke uden grund mit øgenavn i folkeskolen var høstak, men jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre ved det. Jeg har været klippet helt kort, men hvade det ikke været for mine bryster, gik jeg for at være dreng

Findes der ikke bare een her på siden, som har det samme hår som mig (eller noget magen til) som kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Tynen

Jeg har tit bare lyst til at gøre noget drastisk! Mit hår irriterer mig grænseløst!
Klippe hele lortet af, farve det i en vild farve eller noget..

Skal vi starte ny G.I Jane-trend sammen denne sommer??

Anmeld

1. maj 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Jeg har tit bare lyst til at gøre noget drastisk! Mit hår irriterer mig grænseløst!

Haha, det har jeg prøvet.
Da jeg dykkede på Kreta, 5 mm.
Det var fedt at prøve.

Men jeg tvivler nu på du nogensinde gør noget drastisk ved dit garn.

Anmeld

1. maj 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Nu kunne jeg godt sige noget, men vælger at holde min mund

Anmeld

1. maj 2009

Rasmine

Haha, tjek lige denne!
Han blev sgu helt hvid i hovedet den gamle barberer da jeg sagde det hele skulle af.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2009

Rasmine

Ups sorry Jeanne, glemte helt at svare.
Har du prøvet med fladjern?
Mener da frisører har noget mirakelværk til garn som dit?

Anmeld

1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Tynen skriver:

Det lyder sgu som en god ide Når jeg lige finder et billed af mig selv (dem findes der ikke mange af) skal jeg vise dig min manke

Anmeld

1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Mebach skriver:

Ups sorry Jeanne, glemte helt at svare.
Har du prøvet med fladjern?
Mener da frisører har noget mirakelværk til garn som dit?

Jeg har prøvet fladjern (og andre former for jen) men jeg kommer til at ligne et pindsvin. Og mit hår kan ikke tåle hårtørrer og andet varmt. Det knækker og spalter for et godt ord

Anmeld

1. maj 2009

Miamaja

Mebach skriver:

Haha, tjek lige denne!
Han blev sgu helt hvid i hovedet den gamle barberer da jeg sagde det hele skulle af.

hahaha.. nej nej nej det gjorde du ikke. i greakenland er det i deres kultur meget med kvindelighed at beholde en lang haarpragt hos kvinder, saa kan godt se paa billedet ham frisoren ser noget utilpas ud

Anmeld

1. maj 2009

Miamaja

Jeanne skriver:

Jeg er fra naturens side udstyret med et krøl uden lige på hovedet. Ikke den slags der falder pænt, men nogle bitte små nogle, der henleder en til at tænke på kønsbehåring Det er kruset og tørt og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre ved det. Har været til frisør efter frisør og har købt mig fattig i produkter, men ligemeget hvad jeg gør, så kan jeg bare ikke have håret hængende Det er ikke uden grund mit øgenavn i folkeskolen var høstak, men jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre ved det. Jeg har været klippet helt kort, men hvade det ikke været for mine bryster, gik jeg for at være dreng

Findes der ikke bare een her på siden, som har det samme hår som mig (eller noget magen til) som kan hjælpe?

prov seriost at kobe det der hedder frizz ease by john frida http://www.johnfrieda.com/products/products_main.asp?section=products&subSection=frizzEase&lineID=4

det er den med pumpen , som du bruger i nyvasket haar og ikke vaskes ud. det giver glans og er alletiders til folk med kruset haar. trust me

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.