Alkoholfri vin eller alkoholfri drinks?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

th

Sas1990 skriver:

Jeg bliver 22.år den 05.07.2012 og skal holde det med mine veninder, venner den 06.07.2012. og det er min sidste fødselsdag inden jeg skal være mor. Er 16+1 henne den dag. Så jeg ville høre om der er nogen der ved hvor man kan få alkoholfri vin til rimlig priser og ved hvad for nogen smager godt. Kan se på nettet man kan få nogen med 0% i og nogen hvor der er 0,5% i. eller om der er nogen der har opskrifter på nogen gode alkoholfri drinks, da sodavand en helt aften godt kan blive kedeligt.

Superbrugsen har en ritig god en i både rød og hvis vin. gav 80 kr for 2 flaske da de var på tilbud og det var 0% alkohol.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Sas1990

th skriver:

Superbrugsen har en ritig god en i både rød og hvis vin. gav 80 kr for 2 flaske da de var på tilbud og det var 0% alkohol.

årh fedt tak det skal jeg huske

Anmeld

24. juni 2012

Nettemor

Bilka har også nogle! De er de bedste siger min onkel (tidligere alkoholiker så nu er det KUN alkohold fri han drikker)

Anmeld

24. juni 2012

Sas1990

Nettemor skriver:

Bilka har også nogle! De er de bedste siger min onkel (tidligere alkoholiker så nu er det KUN alkohold fri han drikker)

hva hedder de?

Anmeld

24. juni 2012

Nettemor

Sas1990 skriver:

hva hedder de?

Bilka har vist kun en slags.. Tror den hedder fri eller sådan noget..

Anmeld

24. juni 2012

Sas1990

Nettemor skriver:

Bilka har vist kun en slags.. Tror den hedder fri eller sådan noget..

okay

Anmeld

24. juni 2012

Carl-Emil's mor

Sas1990 skriver:

jamen det skal være nogen jeg selv blander, da ddet er privat fest

Så er det da bare skide heldigt at det er lige så let som at sætte sit hår op i en fin hestehale

først tager du en ½ lime og presser saften ud af den ( du kan også dele den i både og morde den )

i saften fra limefrugten blander du 1 spsk rørsukker i

du tager nu en håndfuld mynteplade og trykker nede i saften med en morder eller hvad du har - du må IKKE kvase dem altså dreje rundt for så bliver bladende knuste også har du blad i hele munden

Så blander du halv danskvand og halv gingerale  i

Det er sådan jeg altid har drukket den

Nogle bruger også noget sirup i den og nogle bruger sprite du kan finde oseaner af opskrifter på google

Anmeld

24. juni 2012

Sas1990

Carl-Emil's mor skriver:

Så er det da bare skide heldigt at det er lige så let som at sætte sit hår op i en fin hestehale

først tager du en ½ lime og presser saften ud af den ( du kan også dele den i både og morde den )

i saften fra limefrugten blander du 1 spsk rørsukker i

du tager nu en håndfuld mynteplade og trykker nede i saften med en morder eller hvad du har - du må IKKE kvase dem altså dreje rundt for så bliver bladende knuste også har du blad i hele munden

Så blander du halv danskvand og halv gingerale  i

Det er sådan jeg altid har drukket den

Nogle bruger også noget sirup i den og nogle bruger sprite du kan finde oseaner af opskrifter på google

den opskrift skriver jeg lige ned, så må jeg se om det blirver det, når jeg skal ud og handle til min fødselsdag

Anmeld

25. juni 2012

fairlady

tjek også denne side... http://www.sikkertrafik.dk/ 

Anmeld

25. juni 2012

L&V

fairlady skriver:

tjek også denne side... http://www.sikkertrafik.dk/ 

Sku lige til at linke den

Piña Colada
- Den gamle klassiker er elsket af alle, i alle aldersgrupper. Her uden rom, da det jo er alkoholfrie drinksopskrifter
10 cl ananasjuice
6 cl Kokoscreme
godt med is
Blendes i 30-45 sekunder, og pyntes med en skive ananas og cocktailbær.

Laberlarve
10 cl Cola
2 cl Solbærsirup (alternativ 2 cl solbærsaft)
2 cl Karamelsirup

Isbjørn
15 cl sprite
2-3 cl Blå curcacao sirup

Gin & Tonic Virgin:
2 cl Monin Gin Sirup
Tonic
Pynt med et lime hjul

Margarita Virgin:
3 cl Monin Tequila
3 cl Monin Triple Sec
3 cl lime saft

Det var lige hva jeg ku finde på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.