Alkoholfri vin eller alkoholfri drinks?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.232 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Sas1990

Jeg bliver 22.år den 05.07.2012 og skal holde det med mine veninder, venner den 06.07.2012. og det er min sidste fødselsdag inden jeg skal være mor. Er 16+1 henne den dag. Så jeg ville høre om der er nogen der ved hvor man kan få alkoholfri vin til rimlig priser og ved hvad for nogen smager godt. Kan se på nettet man kan få nogen med 0% i og nogen hvor der er 0,5% i. eller om der er nogen der har opskrifter på nogen gode alkoholfri drinks, da sodavand en helt aften godt kan blive kedeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Sas1990

Opper den lige.

Anmeld

24. juni 2012

MorDk

Ser lige med her...

Har nemlig SÅ meget lyst til vin osv. MEN vil gerne have noget UDEN alkohol... og tænker på hvad det skulle være for noget?!

Anmeld

24. juni 2012

Sas1990

MorDk skriver:

Ser lige med her...

Har nemlig SÅ meget lyst til vin osv. MEN vil gerne have noget UDEN alkohol... og tænker på hvad det skulle være for noget?!

Det gør du bare ja det gør jeg os men det er så til min 22 års fødselsdag, men du kender ingen gode alkohol fri drinks?

Anmeld

24. juni 2012

MorDk

Sas1990 skriver:

Det gør du bare ja det gør jeg os men det er så til min 22 års fødselsdag, men du kender ingen gode alkohol fri drinks?

Hyldeblosmt og danskvand...*S* Det er lækkert!

Eller en god saft som evt. smager af sodavandsis og så blande det med danskvand *S*

Anmeld

24. juni 2012

Sas1990

MorDk skriver:

Hyldeblosmt og danskvand...*S* Det er lækkert!

Eller en god saft som evt. smager af sodavandsis og så blande det med danskvand *S*

okay tak skal jeg nok huske

Anmeld

24. juni 2012

Carl-Emil's mor

Sas1990 skriver:

du kan få en alkohol fri mojito eller 10

De er ufattelige gode og drak uendelig mange af dem i min tid som bartender når jeg ikke gad være fuld på job men gerne ville skåle med mine gæster

Anmeld

24. juni 2012

MorDk

Carl-Emil's mor skriver:

De er ufattelige gode og drak uendelig mange af dem i min tid som bartender når jeg ikke gad være fuld på job men gerne ville skåle med mine gæster

Uhmmmm ELSKER MOJITO ♥

Anmeld

24. juni 2012

Carl-Emil's mor

MorDk skriver:

Uhmmmm ELSKER MOJITO ♥

Og de alkohol fri er virkelig gode hvis man er M-Lover

Anmeld

24. juni 2012

Sas1990

Carl-Emil's mor skriver:

jamen det skal være nogen jeg selv blander, da ddet er privat fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.