mine veninder gør det svært for mig at glæde mig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

VickyL

jeg har det problem at jeg er i uge 7+6 og mine veninder gør det svært for mig at glæde mig, de bliver ved at sige at nu skal jeg passe på med at glæde mig for meget for der kan jo nå at ske så meget endnu, og det er næsten hver gang jeg ser dem, så har de været på nettet og finde en masse skræk historier jeg skal hører og det gør mig meget nervøs er der nogle der har nogle råd til mig på forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

4kløver

Sig de skal lukke røven.

Anmeld

24. juni 2012

come2

VickyL skriver:

jeg har det problem at jeg er i uge 7+6 og mine veninder gør det svært for mig at glæde mig, de bliver ved at sige at nu skal jeg passe på med at glæde mig for meget for der kan jo nå at ske så meget endnu, og det er næsten hver gang jeg ser dem, så har de været på nettet og finde en masse skræk historier jeg skal hører og det gør mig meget nervøs er der nogle der har nogle råd til mig på forhånd tak 

Hvor er det træls.

Anmeld

24. juni 2012

Kris89

der er vidst ikke meget at gøre... er sikker på din veninde kun vil dig det bedste...

jeg er veninden i vores omgangskreds...

har en veninde der er gravid og hun har allerede råbt ud over det hele at hun venter sig.. og det eneste jeg rigtig kan sige til hende er pas nu på... jeg selv fortalte familie jeg var gravid i uge 8... 9+3 mistede vi..

ville bare helst ikke se det overgik min veninde.

Anmeld

24. juni 2012

Mig24

Lad være med at høre på dem, det jo latterligt. De har ikke ret til at give dig nedtur hele tiden. De prøver nok på at sige der er stadig en risiko for at miste barnet, men det skal du slet ikke tænke over. Hvis jeg var i din situation ville jeg hellere holde mig væk fra dem i et stykke tid, eller også snakke og fortælle dem de ikke skal tale sådan da det gør dig ked af det og stressende. Du må virkelig passe på, da du har et lille menneske i maven  

Stort kram 

Anmeld

24. juni 2012

sne190810

Kris89 skriver:

der er vidst ikke meget at gøre... er sikker på din veninde kun vil dig det bedste...

har en veninde der er gravid og hun har allerede råbt ud over det hele at hun venter sig.. og det eneste jeg rigtig kan sige til hende er pas nu på... jeg selv fortalte familie jeg var gravid i uge 8... 9+3 mistede vi..

Ja, tror også det er derfor veninden nu gør det. Og ikke for at være ond.

Anmeld

24. juni 2012

VickyL

problemet ligger meget i at mine veninder ved jeg har en tendens til at overtænke tingene og alligevel kommer de med alle de historier er bare bange for jeg tilsidst selv for fremprovokeret en abort ved godt det måske lyder lidt langt ude men mit største ønske ever har været at jeg ville være mor :-(

Anmeld

24. juni 2012

Kris89

4kløver skriver:

Sig de skal lukke røven.

har du prøvet at miste?? ved du hvor ondt det gør???

hvis man er en rigtig veninde ønsker MAN ikke dette sker for dem og man ønsker derfor også at fortælle veninden at der er en risiko...

hilsen en der har prøvet at miste

Anmeld

24. juni 2012

Aprilmor11

VickyL skriver:

Der kan ske noget både i starten, midten og slutningen af graviditeten. Lad hver med at hør på dem. Måske er de misundelige ? Ved det ikke. Mine kammerater var efter mig da jeg valgte at få min søn på trods af farens ønskning og blev ved med at sige at jeg var egoistisk og hvorfor sætte et barn til verdenen som ikke har en far og alt muligt bræk. Jeg bad dem holde kæft hvis de skulle være negative her gang at de åbnede deres mund. Lyt til dit hjerte og bed dine veninder om at holde deres kæft, for du skal nyde din graviditet. Det er en stor del af det at blive mor. Det er helt fantastisk, så nyd den, dine veninder skal ikke ødelægge det for dig Stort herfra. Og håber at du kommer til at nyde mens at din lille spire er i din mave og vokser sig op og bliver stor

Anmeld

24. juni 2012

dorthemus

Kris89 skriver:

Men smerten blir vel ikke mindre af at folk ikke ved det, eller? Jeg fortalte det selv lige med det samme for så skulle jeg ikke først fortælle at jeg havde været gravid og nu havde mistet....

Sorry det var lige et sidespor, undrer mig bare over hvorfor man først må fortælle det efter 12 uger..som jo heller ikke er sikker.

TS: bed dine veninder om at stoppe fordi det påvirker dig i en negativ retning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.