hvornår fortalte i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Bellas Mor

Mariajny skriver:

hvor langt var du henne der ???

ja det er en super fin måde at gøre det på

Der var jeg ca. 8-9 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Mariajny skriver:

hej derude
hvornår og hvordan fortalte i forældre og svigerforældre at i var gravid, og gjorde i det på en speciel måde??

Vores forældre, søskende og nogle venner fik det af vide ret tidligt. Omkring uge 5 tror jeg.

Resten får det af vide efter den første scanning da vi gerne vil være sikker på at alt er okay (men det regner vi selvfølgelig med at det er). Det ville være så træls at skulle fortælle ALLE at vi pludselig måske alligevel ikke skulle have baby mere. 

Anmeld

24. juni 2012

Mariajny

jeg er 9+6 men tør ikke sige det, hvis nu der skulle gå noget galt.. har sådan en lyst til at råbe det ud til hele verden..

Anmeld

24. juni 2012

Clisolka

Mariajny skriver:

hej derude
hvornår og hvordan fortalte i forældre og svigerforældre at i var gravid, og gjorde i det på en speciel måde??

Min mor og svigermor har vidst det hele fra starten 

Første gang fortalte min kæreste alle og enhver at han skulle være far - et par uger efter mistede jeg. Da jeg blev gravid med Isabella fortalte vi først efter NF (der vidste min mor og svigermor allerede besked) 

Anmeld

24. juni 2012

Kris89

fortalte det uge 8 til familie... 9+3 mistede vi...

Anmeld

24. juni 2012

Mariajny

Kris89 skriver:

fortalte det uge 8 til familie... 9+3 mistede vi...

uha nej da. det er jeg ked af og høre

Anmeld

24. juni 2012

ønskebørn74

Mariajny skriver:

hej derude

det sidste af min familie får det at vide efter TS d. 5.7..

jeg laver smykker som jeg sælger og kvinderne i familien får jo tit smykker af mig.. denne gang ligger der bare et par små babysokker i..

vi måtte finde en ny måde pga. min lorte svigerfar..

Anmeld

24. juni 2012

4kløver

Min veninde fik det afvide efter jeg havde teste. Min mor sagde jeg bare jeg havde en fødselsdag gave hun ikke måtte få men gerne låne. Mandens familie gik der længe før de fik besked.
Skulle jeg blive gravid igen må folk selv opdage det da jeg er træt at manden negativ familie og venner vi har.

Anmeld

24. juni 2012

Kris89

Mariajny skriver:

uha nej da. det er jeg ked af og høre

det er simpelthen det værste at skulle fortælle: " ikke alligevel"

pg især fordi det nu er et år siden og vi stadig ikk er gravide igen, så nu begynder folk jo at spørge... før vidste de jo ikk vi prøvede....

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

Mariajny skriver:

hej derude

Jeg fortalte det til mine forældre, da jeg var 27 uger henne og jeg gav dem en lille bog "Til mit barnebarn" med et indsat scanningsbillede

Til mine bedsteforældre havde jeg sat et scanningsbillede i en ramme med følgende lille tekst:

Du kan ej med det samme fyldet få til denne ramme.
Men til oktober i år,
I et dugfrisk billede får.
For storken den vil komme,
inden året er omme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.