hvornår fortalte i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Mariajny

hej derude
hvornår og hvordan fortalte i forældre og svigerforældre at i var gravid, og gjorde i det på en speciel måde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Mariajny

den fes hurtig til bunds

Anmeld

24. juni 2012

Bellas Mor

Hejsa

Vi havde købt en trøje til vores datter, hvor der stod "jeg skal være storsøster"

Super smart og sød måde at gøre det på  Familien var begejstret

Anmeld

24. juni 2012

Maja_4000

Der er maaange tråde om det herinde , hvis du søger
Vi fortalte det til mine forældre da jeg var 8+ .. Ville have ventet til efter nf , men de havde inviteret os ud og rejse , og jeg måtte ikke flyve på det tidspunkt .. Så vi var nødt til at sige det inden de bestilte flybiletterne

Gav dem en ramme med et lille vers i:
I kan ej med det samme
få fyld til denne ramme.
Men til december i år
I en dejlig gave får.
For storken den vil komme
inden året er omme.

Eller noget i den retning , kan ikke huske det helt ordret
Min svigerfar fortalte min kæreste det til .. Der var jeg nok 10+

Vores bedsteforældre osv. fik det først af vide efter nf (:

Anmeld

24. juni 2012

Mariajny

Maja_4000 skriver:

Der er maaange tråde om det herinde , hvis du søger
Vi fortalte det til mine forældre da jeg var 8+ .. Ville have ventet til efter nf , men de havde inviteret os ud og rejse , og jeg måtte ikke flyve på det tidspunkt .. Så vi var nødt til at sige det inden de bestilte flybiletterne

Gav dem en ramme med et lille vers i:
I kan ej med det samme
få fyld til denne ramme.
Men til december i år
I en dejlig gave får.
For storken den vil komme
inden året er omme.

Eller noget i den retning , kan ikke huske det helt ordret
Min svigerfar fortalte min kæreste det til .. Der var jeg nok 10+

Vores bedsteforældre osv. fik det først af vide efter nf (:

et lille sødt digt.. det tror jeg skal bruges..

Anmeld

24. juni 2012

Mariajny

Bellas Mor skriver:

Hejsa

Vi havde købt en trøje til vores datter, hvor der stod "jeg skal være storsøster"

Super smart og sød måde at gøre det på  Familien var begejstret

hvor langt var du henne der ???

ja det er en super fin måde at gøre det på

Anmeld

24. juni 2012

simone_jacobsen

Mariajny skriver:

hej derude
hvornår og hvordan fortalte i forældre og svigerforældre at i var gravid, og gjorde i det på en speciel måde??

Vi fortalte det da jeg var omkring 7 uger henne.
Vi havde købt kopper med teksten "Verdens sødeste mormor" osv. De blev totalt overraskede og glade!!

Anmeld

24. juni 2012

2babygirls

Mariajny skriver:

hej derude

Første gang var jeg 9 uger henne, og spurgte min mor om jeg måtte låne dåbskjolen året efter. Svigermor fik et billede af den positive test.

Denne gang var jeg knap 6 uger henne og havde en hagesmæk på musen hvor der stod jeg skal være storesøster. Alle i familien blev vildt glade.

Anmeld

24. juni 2012

Mariajny

Tina&Martin skriver:

Første gang var jeg 9 uger henne, og spurgte min mor om jeg måtte låne dåbskjolen året efter. Svigermor fik et billede af den positive test.

Denne gang var jeg knap 6 uger henne og havde en hagesmæk på musen hvor der stod jeg skal være storesøster. Alle i familien blev vildt glade.

nuhr hvor sødt

Anmeld

24. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Mariajny skriver:

hej derude

Min mor og far, samt mandens far og hans kone, fik en gave af mig. "Forsinket mors og fars dags gaver" Der var stofble, sut og savlesmæk i pakken.

Med min svigermor og hendes mand, var de forbi på besøg, og havde bedt min svigermor om hjælp til noget strikketøj. Havde købt en opskrift til en lille babyvest, og sat scanningsbilledet på. 

De fik alle store øjne da de så diverse ting. Vi havde nemlig lige mistet, tidligt i en graviditet efter behandling, 3 uger inden jeg pludselig blev naturligt gravid. SÅ de regnede slet slet ikke med noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.