Nu officielt med nyt job :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

Anja

I dag har jeg været på besøg endnu engang på min nye skole og fået at vide, hvad mit kommende skema hovedsageligt vil bestå af

OG jeg har også været omkring min nuværende skole og varsle at der kommer en opsigelse per 31. juli 09 ! Heldigvis tog min leder det fint.

Jeg er bare vildt glad for det nye job, tror det bliver spændende og jeg har et rigitgt godt indtryk af mine kommende kollegaer

Så jer, der ikke var med på, hvem der var ano med nyt job, så var det altså bare mig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Plysbjørnen

Ih altså tillykke med det nye job... Så må vi håbe at du bliver rigtig glad for det...

Anmeld

1. maj 2009

Ny mor

Hvor fedt, Anja Tillykke, håber det bliver rigtig godt og spændende!

Kh Birgitte

Anmeld

1. maj 2009

Louise mortil4

ihh rigtig mange gange tillykke med det, det bliver da super fedt.

Anmeld

1. maj 2009

ivfmarie

Fedt nok Anja - tillykke!

Anmeld

1. maj 2009

Rasmine

KÆMPE tillykke til dig!!!!

Anmeld

1. maj 2009

linemus

Iiih, stort tillykke med jobbet. Jeg havde slet ikke tænkt, det kunne være dig. Hvorfor har du valgt at få nyt job? Er det en anderledes skole eller hvad?

- Line

Anmeld

1. maj 2009

Tynen

Weee!
TILLYKKE, TILLYKKE!!

Hvor er det fedt!

Anmeld

1. maj 2009

Anja

linemus skriver:

Iiih, stort tillykke med jobbet. Jeg havde slet ikke tænkt, det kunne være dig. Hvorfor har du valgt at få nyt job? Er det en anderledes skole eller hvad?

- Line

Trængte nok lidt til luftforandring. Mange af de gode kollegaer jeg arbejdede sammen med og kendte privat inden barsel har stort set alle fået nyt job mens jeg har været væk.

Da jeg så den nye skole søgte vidste jeg bare, at jeg måtte søge, for skolen har et rigtigt godt ry og har gang i mange spændende ting, men det er dog stadig "blot" en folkeskole. Jeg skal være mellemtrinslærer i dansk og matematik, hidtil har jeg været indskolingslærer, så det bliver spændende at prøve noget nyt

Anmeld

1. maj 2009

Loggidut

åh tillykke med det, glæder du dig ikke sindsygt meget til at komme igang igen, og så med noget sprit nyt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.