Kig her hvis du er ung og venter dig!! tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

-Sigrid-

ungmorher:-) skriver:

Hej alle unge mødre jeg har en masse tøj fra min søn fra han bliv født og til størlse 92 jeg har tænkt det rigtig godt igemmen og har besluttet da jeg er ung mor selv og ved hvordan det er at jeg vil gi alt min søns tøj til en ung mor der venter dig og fortjener en go stat så er du ung mor og venter dig en dreng sÅ skriv til mig i pb tak håber virkelig en ug tager imod det der masse tøj mange hilser Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Christina :-)

-Sigrid- skriver:

Tak

Anmeld

25. juni 2012

Tanjadamgaard

ungmorher:-) skriver:

Hej alle unge mødre jeg har en masse tøj fra min søn fra han bliv født og til størlse 92 jeg har tænkt det rigtig godt igemmen og har besluttet da jeg er ung mor selv og ved hvordan det er at jeg vil gi alt min søns tøj til en ung mor der venter dig og fortjener en go stat så er du ung mor og venter dig en dreng sÅ skriv til mig i pb tak håber virkelig en ug tager imod det der masse tøj mange hilser Christina

Hvor er det flot af dig  

Anmeld

25. juni 2012

Caroline86

Det er virkelig pænt af dig at tænke på andre, Christina flot!

Alternativt kan du forære det til mødrehjælpen! Det hjælper rigtigt mange unge (og knapt så unge) forældre og de ville være ovenud lykkelige for din donation Tænker bare hvis den "rigtige" mor ikke dukker op herinde

Knus

Anmeld

25. juni 2012

Christina :-)

Caroline86 skriver:

Det er virkelig pænt af dig at tænke på andre, Christina flot!

Alternativt kan du forære det til mødrehjælpen! Det hjælper rigtigt mange unge (og knapt så unge) forældre og de ville være ovenud lykkelige for din donation Tænker bare hvis den "rigtige" mor ikke dukker op herinde

Knus

Jeg vil detsværre se hvem der får glæde af mit tøj og hvem jeg gir det til

Anmeld

8. juli 2012

Tullepigen90

Det er virkelig flot af dig!

Hvis du ikke får respons herinde fra, så kan jeg anbefale dig at kontakte "foreningen for udsatte i Danmark" (søg på facebook hvor foreningen har en gruppe), samt formanden Matilde Jarnvig Doran.
Jeg vandt for nyligt et gavekort til barselskurven.dk, men da jeg ikke har børn endnu selv valgte jeg at kontakte formanden. Jeg fik 3 muligheder af kommende mødre som havde MEGET brug for hjælp! Jeg udvalgte selv hvem der skulle have gavekortet og fik personlig kontakt med hende. Hun blev ovenud lykkelig for gavekortet, da hun intet havde og virkelig manglede alt!

Anmeld

8. juli 2012

MLT

Der burde være flere som dig!! 

Anmeld

15. juli 2012

OktoberMor

Syntes også det er super flot gjort af dig, Jeg ville ha gjort det samme.. Jeg er ung kommende mor, men jeg venter en pige og har fået så meget tøj selv at jeg har været i mødrehjælpen med noget af det.. ;-)

Anmeld

15. juli 2012

Drømme

Tullepigen90 skriver:

Det er virkelig flot af dig!

Hvis du ikke får respons herinde fra, så kan jeg anbefale dig at kontakte "foreningen for udsatte i Danmark" (søg på facebook hvor foreningen har en gruppe), samt formanden Matilde Jarnvig Doran.
Jeg vandt for nyligt et gavekort til barselskurven.dk, men da jeg ikke har børn endnu selv valgte jeg at kontakte formanden. Jeg fik 3 muligheder af kommende mødre som havde MEGET brug for hjælp! Jeg udvalgte selv hvem der skulle have gavekortet og fik personlig kontakt med hende. Hun blev ovenud lykkelig for gavekortet, da hun intet havde og virkelig manglede alt!

Jeg er ikke på fb, så tænkte på om du kan hjælpe med en mail man kan skrive til ? Lyder som en super hjælp, og rart man selv kan få lov at "vælge".. Har en del tøj / legetøj der stort set ikke er brugt, og noget af det ved jeg, jeg aldrig selv kommer til at bruge til en evt nr 2 datter..

Til ts : super godt 

Anmeld

16. juli 2012

Tullepigen90

Drømme skriver:

Jeg er ikke på fb, så tænkte på om du kan hjælpe med en mail man kan skrive til ? Lyder som en super hjælp, og rart man selv kan få lov at "vælge".. Har en del tøj / legetøj der stort set ikke er brugt, og noget af det ved jeg, jeg aldrig selv kommer til at bruge til en evt nr 2 datter..

Til ts : super godt 

Hvor er det flot hvis du også vil hjælpe andre
Foreningen for udsatte i Danmark ville blive meget glade for hjælp med tøj og legesager
Du kan skrive til dem på: udsatte-i-danmark@live.dk eller kontakte formanden Matilde J. Doran på Tlf: 71 11 00 00

Og undskyld til ts at din tråd bliver brugt til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.