Kig her hvis du er ung og venter dig!! tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.996 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Christina :-)

Hej alle unge mødre jeg har en masse tøj fra min søn fra han bliv født og til størlse 92 jeg har tænkt det rigtig godt igemmen og har besluttet da jeg er ung mor selv og ved hvordan det er at jeg vil gi alt min søns tøj til en ung mor der venter dig og fortjener en go stat så er du ung mor og venter dig en dreng sÅ skriv til mig i pb tak håber virkelig en ug tager imod det der masse tøj mange hilser Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

ungmorher:-) skriver:

Hej alle unge mødre jeg har en masse tøj fra min søn fra han bliv født og til størlse 92 jeg har tænkt det rigtig godt igemmen og har besluttet da jeg er ung mor selv og ved hvordan det er at jeg vil gi alt min søns tøj til en ung mor der venter dig og fortjener en go stat så er du ung mor og venter dig en dreng sÅ skriv til mig i pb tak håber virkelig en ug tager imod det der masse tøj mange hilser Christina

FLOT

Anmeld

23. juni 2012

LouiseVous skriver:

FLOT

Tak jeg ved bare selv hvordan det var og være ung g State så derfor eg valgt og hjælpe en ung mor

Anmeld

23. juni 2012

MissTas

hvor er det flot af dig Håber der en anden ung mor der kan få glæde af det

Anmeld

23. juni 2012

MissTas skriver:

Tak håber også en melder sig og som får glæde af det da der er alt man skal bruge

Anmeld

23. juni 2012

MissTas skriver:

Tak håber også en melder sig og som får glæde af det da der er alt man skal bruge

Anmeld

23. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Tak jeg ved bare selv hvordan det var og være ung g State så derfor eg valgt og hjælpe en ung mor

Kan kun være enig med dig.
Jeg går bare desværre for meget op i at mine børn helst skal i det samme, og bruge de samme ting, så jeg kan ikk skille mig af med det endnu. Så super flot du kan og vil..
Håber bare det 100% er ung mor uden den stor øko som ender med at få en hjælpende hånd!

Anmeld

23. juni 2012

LouiseVous skriver:

Kan kun være enig med dig.
Jeg går bare desværre for meget op i at mine børn helst skal i det samme, og bruge de samme ting, så jeg kan ikk skille mig af med det endnu. Så super flot du kan og vil..
Håber bare det 100% er ung mor uden den stor øko som ender med at få en hjælpende hånd!

Tro mig jeg gir det ikk bare til den føste und mor der skriver det skal være en ung mor som virkelig har brug for det

Anmeld

23. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Tro mig jeg gir det ikk bare til den føste und mor der skriver det skal være en ung mor som virkelig har brug for det

Ærgerligt man faktisk skal sige sådan
Men tager sq hatten af for dig

Anmeld

23. juni 2012

LouiseVous skriver:

Ærgerligt man faktisk skal sige sådan
Men tager sq hatten af for dig

jeg ved bare hvordan det var da jeg stod alene med det da fik min søn og kun var lige fyldt 17 og jeg skulle selv skaffe alle tingene derfor har jeg valgt og hjælpe en anden selv om det er som nyt og noget har han kun brugt få gange så håber der sidder en ung mor som kan tage imod min hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.