hvorfor nu det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

2721

Peiner skriver:

Er ked af at jeg desværre ikke er til mere hjælp. Men føler virkelig med dig, for gud hvor er det hårdt, når det står på. Jeg har haft de vildeste humørsvingninger  Men her taler vi også om 4-5 uger hvor HVER aften blev tilbragt med gråd gråd og mere gråd i alt fra 2-4 timer og mange af aftenerne var jeg alene med min søn p.g.a. kærestens arbejde. Min søn har ellers altid være SÅ nem at putte - Han blev lagt og puttet og bum inden for 5 min så sov han 

Med lige for at komme tilbage til det med middagsluren. Da min søn var inden i lignende periode, bestemte jeg med mig selv, at jeg simpelthen ikke gad kæmpe så længe, for at få ham til at sove og endda nogle dage kæmpe så længe, for at han alligevel kun sov måske 20 minutter eller slet ingen ting. Så til sidst hvad jeg besluttet mig for, at hvis han ikke ville sove inden for de første minutters tid, jamen så ville jeg tage ham op og så måtte han bare undvære sin middagslur. For måske var han virkelig nået dertil, hvor han ingen middagslur behøvede længere. Hans far var ikke meget ældre, da han som lille ikke sov middagslur længere. Jeg var nået dertil, hvor jeg tænkte - Hellere ingen middagslur ind at skulle opleve den fustration over ikke at kunne få ham til at sove. 

Håber virkelig din søn finder tilbage til den gode rytme, som han endelig var kommet ind i 

Tusind tak
Undskyld jeg ikke har svaret, overskyddet har bare ikke været der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Hej søde
Ja, ham er træt og sidder og gaber og gnidet sine øjne og hvis vi fx køre bil falder han meget hurtigt i søvn og kan nemt sove 1-2 timer.
Han falder faktisk hen flere gange, men nægter og give slip, man kan se hvordan han kæmper får ikke at give slip
Han bliver bare fuldstændig hysterisk, når han skal sove i sin seng.
Har så meget lyst til at droppe luren og heller have en sur tvær overtræt dreng, end at kæmpe

Hvad med afslapning foran tv med en dvd? + dyner og puder...

Det bruger vi af og til herhjemme.

Anmeld

9. juli 2012

2721

Hvordan bruger i det?
I stedet for lur?
Årh altså jeg føler mig lidt på herrensmark

Anmeld

9. juli 2012

2721

Mor til Frederic og Freya skriver:

Hvad med afslapning foran tv med en dvd? + dyner og puder...

Det bruger vi af og til herhjemme.

Glemte at citere du kan se mit svar ovenover

Anmeld

9. juli 2012

Nessie

Har desværre ingen gode råd, men vil bare give dig en stor

Anmeld

9. juli 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Hvordan bruger i det?
I stedet for lur?
Årh altså jeg føler mig lidt på herrensmark

jamen efter middagsmad får han lov at vælge den dvd han gerne vil se og så putter han i sofa.

han sidder jo og slapper max af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.