Virkelig pinligt men er nød til at spørge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

AnonymAnonym

Mutti2B skriver:

Hvis der ikke er kommet mere siden, er såmænd nok bare udflåd. Prøv at ta et bind på og hvis det ikke bliver vådt/tungt inden for den næste times tid, så er det ikke fostervand. Jeg troede selv at jeg havde tisset i bukserne eller vandet var gået for de var helt våde, men det var bare udflåd . Utroligt så vandet det kan blive

Det kan man desværre ikke helt måle (det med bindet) - Da jeg var gravid sev mit forstervand nemlig, men ligeså snart jeg brugte bind kom der ikke noget. Vi ringede til fg, og ganske rigtigt så havde mit fostervand sevet over nogle dage.. Og jeg blev sat igang fordi der ikke var så meget forstervand tilbage

..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg er gravid over uge 30 , og ja sorry men jeg legede lige lidt med manden idag og det løb bare med vandigt væske...

og jeg var ude og tisse inden!!

kan det være foster vand ?

vi har prøvet det før nogle gange, men hvad er det..

KAn du sige sprøjteorgasme

Jeg er sikker på det var en sprøjteorgasme.. De behøver ikke at være så voldsomme at det rent faktisk står ud i en vel spredt stråle

Mine startede også sådan... 

Rent personligt kunne jeg være interesseret i at høre om de bliver voldsommere når du engang har født, og i har helt styr på sexlivet igen

Opfordr din kæreste til at læse godt op på stimulering af G-punktet og klitoris, hvis du mener han kan lære bare det mindste....

I mit tilfælde er det gået amok med sprøjteorgasmer inden for de sidste år, og jo mere jeg prøver det, des voldsommere bliver de. 

Jeg kan varmt anbefale at man starter med uvendig stimulering, så indvendig, og når man er lige ved at være der, tilbage til klitorisstimulering., Det kan give nogle ret voldsomme sprøjteorgasmer her hjemme

God fornøjelse med legen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.