Virkelig pinligt men er nød til at spørge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.642 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid over uge 30 , og ja sorry men jeg legede lige lidt med manden idag og det løb bare med vandigt væske...

og jeg var ude og tisse inden!!

kan det være foster vand ?

vi har prøvet det før nogle gange, men hvad er det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

missie20

Anonym skriver:

Jeg er gravid over uge 30 , og ja sorry men jeg legede lige lidt med manden idag og det løb bare med vandigt væske...

Jeg ville ringe til lægen eller fødegangen for og udeukke fostervandet.

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

missie20 skriver:

jeg har mærket liv siden, så jeg tænker ikke der er noget farligt.. men selvfølgelig hvis det er fostervand, så er der jo mindre af det

Anmeld

23. juni 2012

Mig24

Ring evt til lægen, det vil være det bedste. Men tror nok ikke der er sket noget 

Anmeld

23. juni 2012

Mutti2B

Hvis der ikke er kommet mere siden, er såmænd nok bare udflåd. Prøv at ta et bind på og hvis det ikke bliver vådt/tungt inden for den næste times tid, så er det ikke fostervand. Jeg troede selv at jeg havde tisset i bukserne eller vandet var gået for de var helt våde, men det var bare udflåd . Utroligt så vandet det kan blive

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Mig24 skriver:

Ring evt til lægen, det vil være det bedste. Men tror nok ikke der er sket noget 

ej det simpelhen pinlint jeg afventer og ser .

jeg mærker jo forsat liv

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Hvis der ikke er kommet mere siden, er såmænd nok bare udflåd. Prøv at ta et bind på og hvis det ikke bliver vådt/tungt inden for den næste times tid, så er det ikke fostervand. Jeg troede selv at jeg havde tisset i bukserne eller vandet var gået for de var helt våde, men det var bare udflåd . Utroligt så vandet det kan blive

Hold da ja så det nok Bare udflåd... en stor mængde vandigt

Anmeld

23. juni 2012

missie20

Anonym skriver:

Anmeld

23. juni 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Hold da ja så det nok Bare udflåd... en stor mængde vandigt

He he, ja det er såååå lækkert . Nogle gange når jeg rejser mig kan jeg mærke hvordan det løber ud af mig

Anmeld

14. juli 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Har også oplevet at det "sivet" forneden. Troede simpelthen jeg stod og tissede i bukserne, men det var såment også bare udflåd men vi var også omkring fødegangen - og de rådet mig til at tage et bind på en anden gang for at kunne kontrollere om det var fostervand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.