Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gravid over uge 30 , og ja sorry men jeg legede lige lidt med manden idag og det løb bare med vandigt væske...
og jeg var ude og tisse inden!!
kan det være foster vand ?
vi har prøvet det før nogle gange, men hvad er det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er gravid over uge 30 , og ja sorry men jeg legede lige lidt med manden idag og det løb bare med vandigt væske... og jeg var ude og tisse inden!! kan det være foster vand ? vi har prøvet det før nogle gange, men hvad er det..
missie20 skriver: Jeg ville ringe til lægen eller fødegangen for og udeukke fostervandet.
Jeg ville ringe til lægen eller fødegangen for og udeukke fostervandet.
jeg har mærket liv siden, så jeg tænker ikke der er noget farligt.. men selvfølgelig hvis det er fostervand, så er der jo mindre af det
Ring evt til lægen, det vil være det bedste. Men tror nok ikke der er sket noget
Mig24 skriver: Ring evt til lægen, det vil være det bedste. Men tror nok ikke der er sket noget
ej det simpelhen pinlint jeg afventer og ser .
jeg mærker jo forsat liv
Mutti2B skriver: Hvis der ikke er kommet mere siden, er såmænd nok bare udflåd. Prøv at ta et bind på og hvis det ikke bliver vådt/tungt inden for den næste times tid, så er det ikke fostervand. Jeg troede selv at jeg havde tisset i bukserne eller vandet var gået for de var helt våde, men det var bare udflåd . Utroligt så vandet det kan blive
Hvis der ikke er kommet mere siden, er såmænd nok bare udflåd. Prøv at ta et bind på og hvis det ikke bliver vådt/tungt inden for den næste times tid, så er det ikke fostervand. Jeg troede selv at jeg havde tisset i bukserne eller vandet var gået for de var helt våde, men det var bare udflåd . Utroligt så vandet det kan blive
Hold da ja så det nok Bare udflåd... en stor mængde vandigt
Anonym skriver: Hold da ja så det nok Bare udflåd... en stor mængde vandigt
Har også oplevet at det "sivet" forneden. Troede simpelthen jeg stod og tissede i bukserne, men det var såment også bare udflåd men vi var også omkring fødegangen - og de rådet mig til at tage et bind på en anden gang for at kunne kontrollere om det var fostervand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128