Hvor lang ferie har jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

Anja

I år har de 6 ugersferie, hvor de ligger 2 uger, 1 uge og 3 uger.

Normalt vil de nok have 3 -4 ugers sommerferie, men nu hvor jeg er på barsel tager vi ekstra ferie i maj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
So far har han desværre kun uge 29 hos sin bedstemor. Jeg ved ikke om eller hvornår jeg kan holde ferie pga nyt job. Det samme gælder for manden. Men jeg håber jeg kan tage ugen efter han kommer hjem, så han har 2 uger sammenhængende

Anmeld

1. maj 2009

mettemus80

Mikkel får 3 uger sammenhængende ferie...

Anmeld

1. maj 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
4 uger. Uge 25, 29,30 og 31
Uge 25 bliver holdt på Mallorca og de 3 andre herhjemme

Anmeld

1. maj 2009

Mormilla

Han har de 3 uger som jeg os har

Anmeld

1. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Mine holder 3 ugers ferie sammen med mig. Og så regner jeg bestemt med at deres far også holder lidt ferie sammen med dem... men det er desværre ikke en selvfølge når det er ham...

Anmeld

1. maj 2009

saxa

Yasmin holder sommerferie i hele Juli Ellers folder hun ferie, som det passer med min skole..

Anmeld

1. maj 2009

Pia

Lærke får 3 uger sammen med os begge to..
Og så vil hun nok få lang weekend hele sommeren over.. (fre,lør og søndag el. lør,søn og mandag)
Men det er så fordi jeg er på barsel at det kan lade sig gøre med de ekstra lange weekender..

Pia.

Anmeld

1. maj 2009

wamse

åh ved det ikke helt præcis, da jeg starter i nyt job på tirsdag og Martin stadig er ledig, som det ser ud nu, mår vi altså lige indordne os arbejdsgiverene Men jeg har jo fri hver anden uge, og det giver Lærke en del ekstra fridage i børnehaven. Regner med at købe et sæsonpas til Legoland, som hande og jeg så kan køre til en dag hver anden uge.

Anmeld

1. maj 2009

tascia

mine har lige knap 4 sammenhængende uger til sommer, og så har vi lige haft påsken også (arbejder noermalt de første 3 dage). Jeg har 6 ugers ferie om året (så vidt jeg husker) så det har ungerne også!

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.