Hvor lang ferie har jeres børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

Honningblomst

Jeg sidder har og har 10 ugers ferie...håber drengene får 3 uger med deres far, dog ikke i træk, da det er for meget for dem.
Jeg regner med de får min. 6uger og sikkert mere...alt i alt.
Hvad med jeres, hvor lang ferie får de??
Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Rasmine

3 uger

Anmeld

1. maj 2009

Valle81

Min datter får 3 ugers sammenhængende sommerferie

Jeg har 6 ugers ferie om året, 3 til sommeren, en til uge 42 en mellem jul og nytår og en i uge 7 ( følger skoleårets, da hun skal starte i skole efter sommerferien)

Så holder jeg tit lidt ekstra for egen regning

Anmeld

1. maj 2009

Muffinmus

3 ugers sammenhængende ferie, en uge her i juni og de 3 uger i juli

Anmeld

1. maj 2009

Nadi

Min søn får 3 uger sammenhængende, hvor vi bare skal nyde hinanden og det gode vejr og ud og se DK fra sin smukke side.
Så håber på en masse når vi har ferie.

Anmeld

1. maj 2009

Pia.

Det bliver 7 uger her... Mine børn stopper jo skole, sfo og børnehave pga. flytning og skal først starte op efter skolesommerferien så vi skal have 7 ugers sommerferie sammen... 3 af ugerne holder vi med deres far...

Knus Pia som glæder sig til ferie... jeg har selv 5 ugers ferie og så må jeg betale mig fra resten

Anmeld

1. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
De følger alle tre skolens sommerferie. Så det er vel 6 uger

Mvh
Karoline (ustruktureret)

Anmeld

1. maj 2009

Tina2

Mine har ferie i uge 29-30 og 31 sammen med mig (min mand holder noget af det, vi er selvstændige) og så holder vi en uge sidst i aug og rejser sydpå regner vi stærkt med:-)

Jeg kan ofte tage en dag eller to ind imellem, så der får de så også nogle fridage....

Anmeld

1. maj 2009

Mumto3

Min søns børnehave holder lukket i hele juli måned, så der har han helt sikkert ferie, og måske også en uge mere. De store børn går ud af børnehaven en uge før resten, men de to andre år, har han holdt fri den sidste uge inden ferien, så måske...

Anmeld

1. maj 2009

lonemus

Vi holder 2 uger - uge 29 og 30, hvor alle institutionerne har lukket i Næstved Kommune.

Lone - som er på vej til Bon-Bon Land

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.