Skider ved siden af..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Guldimaven

HeXeri skriver:

Prøv Rema1000's bleer, Aldi's har jeg også kun hørt godt om. Rigtigt mange kan give jer historier på at de dyre bleer slet ikke er bedre end de billigste

Ja, det kan jeg hører.. Det lyder til de billigste er de bedste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

samantha1986

Guldimaven skriver:

Det kunne være vi skulle prøve dem så..

Det er med at prøve sig frem. Ikke alle er tilfredse med de samme mærker. Ved min søster er rigtig glad for libero. Men måske er de jo ved nogen bare bedst når ungerne er lidt større. 

Anmeld

22. juni 2012

Valle81

Rema1000 eller dem fra løvbjerg:0)

Anmeld

15. juli 2012

Janni.

Guldimaven skriver:

Vi har et problem..

Vi bruger pampers bleer 2-4 kg og min søn er 2 uger..  Men hans lort ryger ved siden af dagligt?! Vi prøvede så at give ham en libero str 2 på, fordi den var større end pampers bleen, men den sked han også ved siden af?

Hver gang jeg skifter ham, sørger jeg for at bleen sidder ordentligt og kanterne er foldet helt ud o.s.v..

Så hvad er der galt her? Og kan i anbefale en ble, der duer til alt den remoulade??

Er lidt nysgerrig, hvad blev løsningen for jer?

Anmeld

15. juli 2012

Clisolka

Guldimaven skriver:

Vi har et problem..

Vi bruger pampers bleer 2-4 kg og min søn er 2 uger..  Men hans lort ryger ved siden af dagligt?! Vi prøvede så at give ham en libero str 2 på, fordi den var større end pampers bleen, men den sked han også ved siden af?

Hver gang jeg skifter ham, sørger jeg for at bleen sidder ordentligt og kanterne er foldet helt ud o.s.v..

Så hvad er der galt her? Og kan i anbefale en ble, der duer til alt den remoulade??

Vi har haft det samme problem - jeg kan varmt anbefale Vibelle, Aldis bleer  Desværre kan min datter ikke tåle dem, så vi er endt tilbage til Libero 

Anmeld

15. juli 2012

2babygirls

Guldimaven skriver:

Vi har et problem..

Her var libero også et uhelds problem, så vi holder os til aldis bleer

Anmeld

16. juli 2012

Guldimaven

Janni. skriver:

Er lidt nysgerrig, hvad blev løsningen for jer?

Jamen løsningen har jeg ikke helt fundet endnu..

Aldi's bleer giver ham eksem.. Pampers kommer der ofte tis udenfor.. Så det bedste mærke pt er libero.. Men der kommer nok et nyt problem skal du se..

Anmeld

16. juli 2012

MiaLarsen

Guldimaven skriver:

Vi har et problem..

da min søn har 2 uger gammel brugte jeg Aldi's bleer .. det var så gode da han havde den remolade bæ undskyld mit sprog

Anmeld

16. juli 2012

MiaLarsen

Guldimaven skriver:

Ja, det kan jeg hører.. Det lyder til de billigste er de bedste.

jeg bruger kun Libero og pampers til min søn de er så fantastiske til ham.. sjovt at der er så meget forskel og til barn til barn

Anmeld

16. juli 2012

SHERO

Jeg har brugt aldi´s til min søn længe men her gået over til rema's for et halvt år siden, de er super gode, billige og har både svane og astma og allergi mærket...

Brugte libero da han var spæd og der havde han også dagligt remolade op af ryggen, tror det er svært at undgå pga konsistensen og så at de jo ligger meget på ryggen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.