Skider ved siden af..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.991 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Guldimaven

Vi har et problem..

Vi bruger pampers bleer 2-4 kg og min søn er 2 uger..  Men hans lort ryger ved siden af dagligt?! Vi prøvede så at give ham en libero str 2 på, fordi den var større end pampers bleen, men den sked han også ved siden af?

Hver gang jeg skifter ham, sørger jeg for at bleen sidder ordentligt og kanterne er foldet helt ud o.s.v..

Så hvad er der galt her? Og kan i anbefale en ble, der duer til alt den remoulade??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

bøgelund

Prøv aldis bleer . Dem brugte vi til Anna dengang hun var helt lille. Der var ikke de store problemer. Nu er vi så gået over til libero igen. Men dengang var de gode.  

Anmeld

22. juni 2012

Guldimaven

bøgelund skriver:

Prøv aldis bleer . Dem brugte vi til Anna dengang hun var helt lille. Der var ikke de store problemer. Nu er vi så gået over til libero igen. Men dengang var de gode.  

Troede ikke de kunne fåes ned i så lille en størrelse. Men tak for rådet!

Anmeld

22. juni 2012

MorDk

Jeg har hørt en lille fugle synge om at Aldi er begyndt at have bleer i helt små størrelser også! Men vi bruger Aldis bleer... Billigst og bedst (efter vores mening)

Anmeld

22. juni 2012

samantha1986

Guldimaven skriver:

Vi har et problem..

Vi bruger pampers bleer 2-4 kg og min søn er 2 uger..  Men hans lort ryger ved siden af dagligt?! Vi prøvede så at give ham en libero str 2 på, fordi den var større end pampers bleen, men den sked han også ved siden af?

Hver gang jeg skifter ham, sørger jeg for at bleen sidder ordentligt og kanterne er foldet helt ud o.s.v..

Så hvad er der galt her? Og kan i anbefale en ble, der duer til alt den remoulade??

Vi havde også problemer med pampers. Var egentlig glad for libero. Men da rema havde nogen på bud købte vi dem. Det er deres eget mærke og vi har købt dem i str 3-6 kg. Vores pige er 14 dage gammel og de holder det inde. En gang var bleen så fuld at der var kommer lidt ved siden af. Men det var ingenting. Plus vi døjer ikke med at hun har rød numse. 

Anmeld

22. juni 2012

Nessie

Vi prøvede stort set alle bleer, og Aldis var de bedste, bruger dem stadig (altså til Daniel )

Anmeld

22. juni 2012

HeXeri

Guldimaven skriver:

Vi har et problem..

Prøv Rema1000's bleer, Aldi's har jeg også kun hørt godt om. Rigtigt mange kan give jer historier på at de dyre bleer slet ikke er bedre end de billigste

Anmeld

22. juni 2012

Guldimaven

samantha1986 skriver:

Vi havde også problemer med pampers. Var egentlig glad for libero. Men da rema havde nogen på bud købte vi dem. Det er deres eget mærke og vi har købt dem i str 3-6 kg. Vores pige er 14 dage gammel og de holder det inde. En gang var bleen så fuld at der var kommer lidt ved siden af. Men det var ingenting. Plus vi døjer ikke med at hun har rød numse. 

Det kunne være vi skulle prøve dem så..

Anmeld

22. juni 2012

Guldimaven

MorDk skriver:

Jeg har hørt en lille fugle synge om at Aldi er begyndt at have bleer i helt små størrelser også! Men vi bruger Aldis bleer... Billigst og bedst (efter vores mening)

Ja, dem er i hvist mange der anbefaler. Så det må vi hellere prøve.

Anmeld

22. juni 2012

Guldimaven

Nessie skriver:

Vi prøvede stort set alle bleer, og Aldis var de bedste, bruger dem stadig (altså til Daniel )

Ja, det lyder til det er dem vi skal prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.