Forsvind kvalme, please...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Nå, så er der kommet aftensmad indenbords for en time siden... Det hjalp gevaldigt på kvalmen, men nu er den da bare kommet retur igen  Læste at det var vigtigt at maven ikke var tom, og derfor skulle man spise mange små måltider i løbet af en dag... det synes jeg også jeg gør, men hver gang jeg har spist, går der en time, så har jeg bare mega kvalme igen

Hvad har I gjort for at holde jeres kvalme på afstand?

Hilsen hende, der enten skal have en dreng igen, eller med 2 der rumsterer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Mariekiksen

Anonym skriver:

Nå, så er der kommet aftensmad indenbords for en time siden... Det hjalp gevaldigt på kvalmen, men nu er den da bare kommet retur igen  Læste at det var vigtigt at maven ikke var tom, og derfor skulle man spise mange små måltider i løbet af en dag... det synes jeg også jeg gør, men hver gang jeg har spist, går der en time, så har jeg bare mega kvalme igen

Har også haft konstant kvalme og madlede. Den er heldigvis på tilbagetogt. Men her hjalp små måltider. Frugt og sådan. Og så fik jeg et tip fra en veninde om rød sodavand, og ved det lyder tosset men har hjulpet her.  Ellers er det desværre bare hvad der følger med.. 

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Mariekiksen skriver:

Har også haft konstant kvalme og madlede. Den er heldigvis på tilbagetogt. Men her hjalp små måltider. Frugt og sådan. Og så fik jeg et tip fra en veninde om rød sodavand, og ved det lyder tosset men har hjulpet her.  Ellers er det desværre bare hvad der følger med.. 

Idag har cola hjulpet på det - og ellers er kakao det store hit! Altså ikke mathilde kakaomælk, men mælk rørt med nesquick  ved det hører med, men det var ikke så slemt da jeg ventede min dreng, og havde faktisk ikke kvalme da jeg ventede min pige... så enten er det en dreng igen, eller to... glæder mig bare til brevet kommer med nf, så jeg kan få vished om en eller to bebser derinde...

Anmeld

22. juni 2012

TWT

Anonym skriver:

Mange mellemmål tider hjælper meget!

Men når du siger du spiser mange små måltider, hvad er det så du spiser?  

Anmeld

22. juni 2012

Nadja+Baby+2012

Anonym skriver:

Jeg spiste små måltider - sådan en gang i timen. Jeg måtte ikke blive sulten, og måtte ikke spise mig sådan mæt mæt! Jeg spiste mange morgenmadsprodukter - youghurt, cornflakes, chokopops etc. Frugt var os meget godt - specielt vindruer...

Anmeld

22. juni 2012

FruK

Saltstænger har jeg indenfor rækkevidde både hjemme og på arbejdet. Og lakridser til at sutte på. 

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

TWT skriver:

Mange mellemmål tider hjælper meget!

Men når du siger du spiser mange små måltider, hvad er det så du spiser?  

Det kan være en bolle, yoghurt, kiks, en banan, et æble osv... kan ikke rugbrød overhovedet, så det bliver mest bløde ting eller morgenmadsprodukter... selv vand får jeg det dårligt af, hvis jeg drikker for meget på en gang???

Anmeld

22. juni 2012

KarinaA

Anonym skriver:

du kan få nogen kalk tarbeletter der holder mavesyren iorden, den reddede mig efter 20 ugers kvalme og opkast, bare spørg på apoteket -. 

er også alerede begyndt med dem nu for at mindske kvalmen så meget som overhoved muligt .. 

men det er slet ikke sjovt at være gravid det første lange stykke tid 

Anmeld

22. juni 2012

mulle85

havde det også hver dag de første 12 uger og prøvede alt hvor intet hjalp desværre er den kommet igen, dog ikke hver dag nu, men her hjælper et glas cola og bolsjer mig i hvertfald

Anmeld

22. juni 2012

TWT

Anonym skriver:

Det kan være en bolle, yoghurt, kiks, en banan, et æble osv... kan ikke rugbrød overhovedet, så det bliver mest bløde ting eller morgenmadsprodukter... selv vand får jeg det dårligt af, hvis jeg drikker for meget på en gang???

Du skal helst undgå alle de kulhydrater, og så spise en masse protein Men selvfølgelig, hvis det kun er kulhydrater du kan få ned, så er det jo bedre end ingenting. 

Protein holder dig mæt længere tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.