Årh så forbandet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Camillos

LilleChelle skriver:

Jeg lå i tre uger før jeg fik pencilin, fordi de ikke kunne måle noget på mig. 

- men jeg forstår bestemt godt din frygt. 

Okay ja det lyder bestemt ikke sjovt! Jeg har ikke haft lunge betændelse før.. Håber bare det er en forkølelse/nfluenza ... Orker ik at være syg nu... 

Men tusind tak for dit svar ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nessie

Ved faktisk ikke om det smitter.

Jeg har haft kold lungebetændelse 2 gange på 5 mdr., og ingen blev da heldigvis smittet, men det er jo også lidt noget andet end "almindelig" lungebetændelse

God bedring til jer

Anmeld

22. juni 2012

Camillos

Nessie skriver:

Ved faktisk ikke om det smitter.

Jeg har haft kold lungebetændelse 2 gange på 5 mdr., og ingen blev da heldigvis smittet, men det er jo også lidt noget andet end "almindelig" lungebetændelse

God bedring til jer

Tak nessie... Er lidt bange for det smitter ... tænker penicillin osv i graviditeten .. Øv!!.. Har da endnu ikke fået feber så håber det "bare er " influenza... det er forskelligt hvilken slags lungebetændelse der smitter...Men det kan vidst godt.. Ja jeg må se tiden an og søge læge hvis det bliver ved..

Anmeld

22. juni 2012

Nessie

Camillos skriver:

Tak nessie... Er lidt bange for det smitter ... tænker penicillin osv i graviditeten .. Øv!!.. Har da endnu ikke fået feber så håber det "bare er " influenza... det er forskelligt hvilken slags lungebetændelse der smitter...Men det kan vidst godt.. Ja jeg må se tiden an og søge læge hvis det bliver ved..

HVis du bliver ved med at hoste og hoste, så skal dulige tjekkes hos lægen, man får nemlig ikke feber ved kold lungebetændelse, og der er heller ikke noget at høre på lungerne. Meget tricky form for lungebetændelse

Anmeld

22. juni 2012

Camillos

Nessie skriver:

HVis du bliver ved med at hoste og hoste, så skal dulige tjekkes hos lægen, man får nemlig ikke feber ved kold lungebetændelse, og der er heller ikke noget at høre på lungerne. Meget tricky form for lungebetændelse

Ja det må man sige.. jeg er faktisk ikke forkølet har bare ondt i halsen og hoster vildt.. ! ... irriterende! .. Ja den er Tricky!

Anmeld

22. juni 2012

LilleChelle

Camillos skriver:

Okay ja det lyder bestemt ikke sjovt! Jeg har ikke haft lunge betændelse før.. Håber bare det er en forkølelse/nfluenza ... Orker ik at være syg nu... 

Men tusind tak for dit svar ..

ja - det håber vi det er  

Anmeld

22. juni 2012

Pige2009

Håber på snarlig bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.