Årh så forbandet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Camillos

Kæresten har skræntet med sygdom siden sidste weekend, han tager endelig til læge idag imens jeg er på job .. og får så konstateret dobbeltsiddet lungebetændelse... Det startede sidste weekend med han havde det skidt og fik ondt i halsen ... 

Igår begyndte jeg har få ondt i hals og svælg, føler mig meget varm og hoster mine lunger op..  (vi har også haft nogle tilfælde af lungebetændelse på jobbet for nylig). 

Argh vil ikke følge i samme spor er der nogle af jer der er blevet smittet af lungebetændelse før? eller? .. Magter bare ikke at være Syg nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

kimfrit

Lungebetændelse smitter da ikke?

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

kimfrit skriver:

Jo det har jeg faktisk hørt det godt kan når man hoster så sidder smittet i det man 'hoster ud'

Der var også en der sagde jeg skulle være opmærksom på at det kunne sætte sig i halsen

Camillos: For det 'bare' er slem hoste.

Anmeld

22. juni 2012

Camillos

kimfrit skriver:

nej ikke med mindre det er i virus form.... ? .. og så virker penicillin ikke... Sådan har jeg læst mig frem til det.. men han har da fået penicillin.. det heller ikke sikkert jeg er ved at få det.. Synes bare det irriterende jeg 1 uge efter begynder at skrænte med de samme symptomer som ham + har haft lidt vejrtræknings besvær nogle dage, hvilket jeg bare har tænkt nok er graviditeten.. 

Anmeld

22. juni 2012

LilleChelle

Jeg har haft lungebetændelse to gange (i februar sidste år og i januar i år) og der fik jeg bare pencilin og fik at vide at det ikke smittede når jeg var i behandling. 

- Min kæreste fik det heller ikke. Så der må være noget om det. Han har ellers før hans lungebetændelse, og så siger de jo at man er lidt mere modtagelig overfor det. 

Men tag at lad hver med at kysse ham, drikke af samme glas osv. som ham. Så har du da taget dine forholdsregler og kan ikke rigtig gøre så meget andet. 

Jeg krydser fingre for at du ikke får det. Jeg var syg 5 uger i februar sidste år med det Det var ulideligt  

Anmeld

22. juni 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Jo det har jeg faktisk hørt det godt kan når man hoster så sidder smittet i det man 'hoster ud'

Der var også en der sagde jeg skulle være opmærksom på at det kunne sætte sig i halsen

Camillos: For det 'bare' er slem hoste.

Tak søde... Ja vi krydser for det slem hoste... Bah ..  

Kender du det.. Man orker ikke at være syg og ikke orke noget.. man vil en hel masse når man endelig har fri.. Mine hormoner er ikke til at styre.. hehe 

Anmeld

22. juni 2012

Camillos

LilleChelle skriver:

Jeg har haft lungebetændelse to gange (i februar sidste år og i januar i år) og der fik jeg bare pencilin og fik at vide at det ikke smittede når jeg var i behandling. 

- Min kæreste fik det heller ikke. Så der må være noget om det. Han har ellers før hans lungebetændelse, og så siger de jo at man er lidt mere modtagelig overfor det. 

Men tag at lad hver med at kysse ham, drikke af samme glas osv. som ham. Så har du da taget dine forholdsregler og kan ikke rigtig gøre så meget andet. 

Jeg krydser fingre for at du ikke får det. Jeg var syg 5 uger i februar sidste år med det Det var ulideligt  

Okay ja. .for han har jo været syg fra fredag - fredag før han begyndte på penicillin... Så ricikoen for jeg har fået smitte er der jo desværre...

Anmeld

22. juni 2012

Nettemor

Camillos skriver:

Tak søde... Ja vi krydser for det slem hoste... Bah ..  

Kender du det.. Man orker ikke at være syg og ikke orke noget.. man vil en hel masse når man endelig har fri.. Mine hormoner er ikke til at styre.. hehe 

Ja de hormoner er ustyrlige

Men også lidt fedt nogle gange at have undskyldningen at det er hormonerne der gør det

Anmeld

22. juni 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Ja de hormoner er ustyrlige

Men også lidt fedt nogle gange at have undskyldningen at det er hormonerne der gør det

hehe ja bestemt

Anmeld

22. juni 2012

LilleChelle

Camillos skriver:

Okay ja. .for han har jo været syg fra fredag - fredag før han begyndte på penicillin... Så ricikoen for jeg har fået smitte er der jo desværre...

Jeg lå i tre uger før jeg fik pencilin, fordi de ikke kunne måle noget på mig. 

- men jeg forstår bestemt godt din frygt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.