ivfmarie skriver:
Jamen der var hun jo!
Og BTW... dét er da en sindsyg ordning!
Er I klar over hvor mange børnehaver der slet ikke er indrettet til at kunne leve op til de krav der stille for at kunne servere et måltid vaccumpakket flymad!?!? Vores må ikke selv lave maden, men kun anrette - så kan ungerne ikke engang være med til at hjælpe med maden!
De bliver som små indsatte fanger der skal sidde indenfor på deres stole og vente på maden...
Ja, det er fuldstændig urimeligt. Vores børnehave må heller ikke selv lave mad, så jeg er spændt på (nervøs for), hvad det er for noget mad, de så skal have, for det skal jo være noget udefra. Børnehaven har i forvejen for få resourcer til at have en madpolitik, så jeg gruer for, hvad der sker, når de også skal stå for frokosten.
Jeg vil langt hellere smøre madpakke selv (hvilket jeg ikke er stor fan af), så jeg ved, han får sund og fornuftig mad, end han skal have vacuumpakket samlebåndsproduceret mad, hvor jeg heller ikke ved, hvad eller hvormeget han spiser.
Ved sidste forældrebestyrelsesmøde spurgte jeg ind til det, men de vidste ikke engang om ordningen også omfatter dem, når det er en landsbyordning (lille integreret børnehave/dus), men så vidt jeg kan læse mig frem til, så omfatter det ALLE børnepasningsinstitutioner - er det ikke korrekt?
Anmeld