haha har lige set NYmor i tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Susan1978

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?r=7

omkring 3 min og 30 sek ind i udsendelsen..

ja ja så sidder man her og stener og hvem toner frem på skærnen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

bette

hvordan ser man det???

Anmeld

30. april 2009

Nadi

Ja jeg har også kigget det hele igennem, og jeg kan ikke finde hende.

Anmeld

30. april 2009

Susan1978

nå for søren, jeg troede den linkede til indlægget..

TV2øst

også helt ned i bunden..

22:20

Anmeld

1. maj 2009

ivfmarie

ka ikk se hende?? Hva handler indslaget om?

Anmeld

1. maj 2009

linemus

ivfmarie skriver:

ka ikk se hende?? Hva handler indslaget om?

Du skal vælge TV2ØST ovre i venstre menu først. Og så er det det nederste indslag. Sådan næsten halvejs. Handler om den nye madordning i børnehaver.

Anmeld

1. maj 2009

ivfmarie

Jamen der var hun jo!

Og BTW... dét er da en sindsyg ordning!
Er I klar over hvor mange børnehaver der slet ikke er indrettet til at kunne leve op til de krav der stille for at kunne servere et måltid vaccumpakket flymad!?!? Vores må ikke selv lave maden, men kun anrette - så kan ungerne ikke engang være med til at hjælpe med maden!
De bliver som små indsatte fanger der skal sidde indenfor på deres stole og vente på maden...

Anmeld

1. maj 2009

Helle30

Nej hvor sjovt. Og gode pointer, du kom med Birgitte.
Vi har også kig på netop den børnehave til Sofie, men er bange for, vi skulle have skrevet hende op, før hun blev født...
Jeg synes i øvrigt, det er noget fis med den dér tvungne madordning. Langt de fleste forældre kan godt finde ud af at give deres børn noget ordentligt med. Skal vi så alle punge ud til noget, vi ikke kender kvaliteten af, fordi nogle få ikke magter opgaven?

- Helle

Anmeld

1. maj 2009

Nadi

Så fik jeg også set hende
Og hvor har du evigt ret Birgitte!

Anmeld

1. maj 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Jamen der var hun jo!

Og BTW... dét er da en sindsyg ordning!
Er I klar over hvor mange børnehaver der slet ikke er indrettet til at kunne leve op til de krav der stille for at kunne servere et måltid vaccumpakket flymad!?!? Vores må ikke selv lave maden, men kun anrette - så kan ungerne ikke engang være med til at hjælpe med maden!
De bliver som små indsatte fanger der skal sidde indenfor på deres stole og vente på maden...

Ja, det er fuldstændig urimeligt. Vores børnehave må heller ikke selv lave mad, så jeg er spændt på (nervøs for), hvad det er for noget mad, de så skal have, for det skal jo være noget udefra. Børnehaven har i forvejen for få resourcer til at have en madpolitik, så jeg gruer for, hvad der sker, når de også skal stå for frokosten.

Jeg vil langt hellere smøre madpakke selv (hvilket jeg ikke er stor fan af), så jeg ved, han får sund og fornuftig mad, end han skal have vacuumpakket samlebåndsproduceret mad, hvor jeg heller ikke ved, hvad eller hvormeget han spiser.

Ved sidste forældrebestyrelsesmøde spurgte jeg ind til det, men de vidste ikke engang om ordningen også omfatter dem, når det er en landsbyordning (lille integreret børnehave/dus), men så vidt jeg kan læse mig frem til, så omfatter det ALLE børnepasningsinstitutioner - er det ikke korrekt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.