Hej alle.
Jeg er nødt til lige at spørge lidt til råds herinde. Jeg plejer normalt at få ømme brystervorter 12 dage før jeg får min menstruation - jeg ved ikke, om det er fordi der har været ægløsning, eller hvad årsagen er, men den er sikker hver gang. Det fortsætter normalt i en lille uges tid, hvor det aftager mere og mere, og jeg får så min menstruation. Min cyklus har været meget lang (svinger typisk fra 45-53 dage) og lidt uregelmæssig siden jeg stoppede med p-piller for et år siden. Denne måned er der så sket det, at jeg allerede på dag 20. (tidligt i forhold til, hvad jeg normalt oplever), får ømme brystvorter. To dage før har min kæreste og jeg haft sex. De ømme brystvorter fortsætter lidt længere end normalt, men er nu helt væk - istedet er det nu hele brystet der er ømt, specielt i siderne. Dette har jeg ikke oplevet før! Ud fra "reglen" om mens 12 dage fra brystvorterne bliver ømme, skulle jeg have menstruation i går, men der er ikke sket noget. Jeg er dog lidt øm i lænden og har tendens til en anelse murren i underlivet. Tror I det er mens, der er på vej, eller kan jeg være gravid?
Det skal lige siges, at jeg testede for to dage siden, fordi jeg har haft mistanke om graviditet, men den var negativ...