Holder jeres vuggestue/DP lukket imorgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Lise

Det gør vores vuggestue....fandt jeg ud af idag. Har slet ikke været derovre i denne uge da jeg har været syg. Og CHristian har åbenbart ikke set den seddel, der hængte på den dør vi hver dag går ind af...

Så nu skal jeg holde halv fridag imorgen. Og jeg har bare rockertravlt på job pt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

ivfmarie

børnehaven gør... så jeg skal hygge mig med Freja, og vi skal i zoo!

Anmeld

30. april 2009

Mie A

Her holder de åbent

Anmeld

30. april 2009

Anja

Nej, der er åbent, så Elias skal i dp

Anmeld

30. april 2009

Nadi

Vores DP holder ikke fri, men jeg havde overvejet at holde Ollie hjemme og så hygge med ham. Ta ned til Borgvold og fodre ænder og lege på legepladsen, men jeg skal til læge imorgen så det bliver ikke til noget.
Så istedet tager vi til Open by Night.

Ville ønske vi havde et Zoo tæt på, for det lyder bare hyggeligt Ivf.!!

Anmeld

30. april 2009

bette

mikkels er en privat og hun har åben eller dvs hun har flyttet børnepasiningen over til hendes mor idet hendes forgang brændte i tirsdags.. så der skal le gøres rent fra top til tå pga alt den sod

Anmeld

30. april 2009

Nadi

bette skriver:

mikkels er en privat og hun har åben eller dvs hun har flyttet børnepasiningen over til hendes mor idet hendes forgang brændte i tirsdags.. så der skal le gøres rent fra top til tå pga alt den sod

Nej da!! Var det imens ungerne var der eller var det om aftenen? Det lyder da alligevel voldsomt. Hvordan kunne det ske?

Anmeld

30. april 2009

Susan1978

nej her har både børnehave og dp åben.. og jeg dummer mig da big time..

siger til Ea hun skal sige god weekend da vi skal gå .. også siger de " kommer Ea ikke i morgen"
har i ikke lukket da? spør jeg.. nej nej det har de da ikke og så kunne jeg ligesom ikke trække i land.. øvvvv der røg en fridag helt for mig selv.. kunne jo bare ha hentet ungerne tidligt..

store klovn

Anmeld

30. april 2009

bette

Nadi skriver:

Nej da!! Var det imens ungerne var der eller var det om aftenen? Det lyder da alligevel voldsomt. Hvordan kunne det ske?

de var heldigvis hjemme og ingen sov..
ingen kom til skade heller ikke dyrene.. men puha det var altså skræmmende det kunne lige så godt have sket mens de ik var hjemme.. eller værre, mens de sov.

men de tror det er brændeovnen der har slået gnist over i en vasketøjs kurv med beskidt tøj, så der er bare sod over alt..
hun troede man bare lige kunne tørre soden af.. men nix.. hele hytten skulle have specieal rengøring så det er helt clean.. fra top til tå.
så lige pt bor de på hotel og dyrene er i pension

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.