hvor mange af jer har egentlig "bonus"-børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

Sille

Jeg har jo em "bonus"-søn på 4½... Det ik altid nemt.. men for det meste super skønt. Jeg har også kendt ham siden han var 1 år så har været der det meste af tiden.
Vi har ham 6 dage i træk.. så han er en stor del af vores liv, heldigvis..:)

Ja så kom jeg til at tænke på om nogen af jer andre har pap-børn? Syns nemlig ikke jeg hører om dem???

-sille - måske bare ikke opmærksom nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Lene76

Det har jeg; cecilie på snart 8 :D

Nej det er ik altid let, specilet fordi mandens x vil altid være i vores liv.... og i vores tilfælde er hun bare en dum ko som prøver at gøre alt besværligt.... så stakkels cecilie:( men vi prøver når hun er ved os at vende det hele til noget positvit så godt som man nu kan når vi KUN har hende hver anden weekend.

Anmeld

10. marts 2008

Sille

Lene76 skriver:

Nej det er ik altid let, specilet fordi mandens x vil altid være i vores liv.... og i vores tilfælde er hun bare en dum ko som prøver at gøre alt besværligt.... så stakkels cecilie:( men vi prøver når hun er ved os at vende det hele til noget positvit så godt som man nu kan når vi KUN har hende hver anden weekend.

jep.. kan kun give dig ret.. det har taget mig lang tid at accepterer at hun bestemmer så meget.. hvornår vi holder ferie osv osv.. NU er det igen kommet op og vende fordi vi jo har fået freja og der også skal tages hensyn til hende..

det er svært.. godt at høre at det ik kun er mig...

Anmeld

10. marts 2008

Lene76

Sille skriver:

Lene76 skriver:

jep.. kan kun give dig ret.. det har taget mig lang tid at accepterer at hun bestemmer så meget.. hvornår vi holder ferie osv osv.. NU er det igen kommet op og vende fordi vi jo har fået freja og der også skal tages hensyn til hende..

det er svært.. godt at høre at det ik kun er mig...

bestemt ik kun dig..... og ja træls. Vi er begyndt at planlægge lang ud i fremtiden ( hehe et halvt år ca) så vi kommer først med ferie osv og efter som hun bor mest deroppe så kan hun ik gøre så meget hvis hun ik har planlagt ferie... bare ærgeligt sonnyboy:D

Anmeld

10. marts 2008

Anja

Jeg har en papsøn på 3½ år. Jeg betragter ham nu meget som min egen. Har "haft" ham hveranden uge (7 dage hos os/7 dage hos sin mor) siden han var 13 mdr.

Vi har et super godt samarbejde, så jeg har sådan set ikke noget at klage over. Tror jeg bestemmer lige så meget over min papsøn som hans mor gør og det meste er vi helt enige om, heldigvis :). Min mand og jeg har endnu ikke været uenige om noget ifht børneopdragelse, og det er jo også med til at gøre det lettere.

Vi gør meget ud af at tale sammen om tingene og laver også hyggestunder, hvor vi alle er tilstede (altså mig, min mand, min mands eks og hendes kæreste og så vores drenge ). Det er faktisk min mands eks/ min papsøns mor, der har passet Elias flest gange. Hun skal også passe ham på lørdag, da vi skal i byen, og der skal han endda sove hos dem.

Alt i alt, jeg klager ikke, men har selvfølgeligt skulle vænne mig til det og det gode samarbejde kommer da heller ikke af sig selv :)

Anmeld

10. marts 2008

Tynen

1 stk. her - Han hedder Stig og er 24 år!

Har haft ham de sidste 7 ½ år - Ja, er efterhånden ved at acceptere at jeg er enlig mor til 2 ret tit :)

Trine

Anmeld

10. marts 2008

mor til en del

Her kan jeg også være med jeg er pap mor til Jacob på 13 år, han har været en del af mit liv siden han var 3 mdr. gammel.
Han er er skøn dreng, men med en del problemer, både socialt og fysisk.

Han er hos os hveranden weekend fra torsdag til søndag.

Hans mor har yndet at kaste grus i hjulene, så længe jeg kan huske, og hun gør det stadig, tiltrods for samtaler på statsforvaltningen, og deslige....synd for drengen, men bare hun får gjort livet mest muligt surt for min mand, så er hun glad....

Lisbeth.

Anmeld

10. marts 2008

Lene76

Tynen skriver:

1 stk. her - Han hedder Stig og er 24 år!

Har haft ham de sidste 7 ½ år - Ja, er efterhånden ved at acceptere at jeg er enlig mor til 2 ret tit :)

Trine

hehe godt så... så har jeg osse johnny på 33 år :D:D:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.