Fiskeolie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. april 2009

BellaT

Må Phillip få fiskeolie-kapsler? Eller måske bare indholdet i fiskeolie-kapslerne? Vi spiser ikke meget fisk og det fiskepålæg han får, gider han ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Nadi

Jeg mener der står at børn under to år ikke må få dem, og jeg gider ikke slæbe mit korpus ud og kigge

Anmeld

30. april 2009

bette

mener heller ikke de må få dem..
men måske du kunne købe noget som ike er i pilleform og blande med lidt juice så det ik smager så grimt..

Anmeld

30. april 2009

Lise

bette skriver:

mener heller ikke de må få dem..
men måske du kunne købe noget som ike er i pilleform og blande med lidt juice så det ik smager så grimt..

WADRX - fiskejuice

Anmeld

30. april 2009

bette

Lise skriver:

WADRX - fiskejuice

hahaha fiskeolie smager jo ik af fisk.. lol

man kan også købe noget vi har brugt meget.. det hedder livets olie.. det er fyldt med alle de gode fedtsyre.. og det drak vi bare med juice..

Anmeld

30. april 2009

Lise

bette skriver:

hahaha fiskeolie smager jo ik af fisk.. lol

man kan også købe noget vi har brugt meget.. det hedder livets olie.. det er fyldt med alle de gode fedtsyre.. og det drak vi bare med juice..

Men livets olie er hørfrø-olie...er det ikke? Det kan jeg meget bedre sætte mig ind i at blande sammen med juice...

Men fiskeolie. Tog for ikke så længe siden sådan en kapsel. Jeg havde fiskeopstød i flere timer efter. NOget nær det klammeste jeg har prøvet

Anmeld

30. april 2009

Nadi

Lise skriver:

Men fiskeolie. Tog for ikke så længe siden sådan en kapsel. Jeg havde fiskeopstød i flere timer efter. NOget nær det klammeste jeg har prøvet

Ej det smager da ikke slemt! Det smager da ikke af noget overhovedet... Jeg tager to stortset hver dag.

Anmeld

30. april 2009

Lise

Nadi skriver:

Ej det smager da ikke slemt! Det smager da ikke af noget overhovedet... Jeg tager to stortset hver dag.

Nej, det smagte ikke slemt, da jeg slugte kapslerne. Men kapslen bliver jo ligesom opløst i maven. Og så fik jeg sådan nogle voldsom klamme opstød efterfølgende. Det var sgu ulækkert!

Anmeld

30. april 2009

BellaT

Lise skriver:

Men livets olie er hørfrø-olie...er det ikke? Det kan jeg meget bedre sætte mig ind i at blande sammen med juice...

Ja, fiskeoliekapsler giver fiske-opstød. Men hellere det end at spise fisk.....
Tror nu godt at jeg kunne blande en fiskeoliekapsels indhold i appelsinjuice og få ham til at drikke det. Hvis han altså må få det jo....

Anmeld

30. april 2009

Lise

BellaT skriver:

Ja, fiskeoliekapsler giver fiske-opstød. Men hellere det end at spise fisk.....
Tror nu godt at jeg kunne blande en fiskeoliekapsels indhold i appelsinjuice og få ham til at drikke det. Hvis han altså må få det jo....

Tak for opbakning

Men jeg spiser altså hellere fisken. Kan faktisk gode lide fisk - synes bare det er så dyrt. Vi har fiskedag om onsdagen på arbejde, og det er bare den eneste dag jeg er væk til undervisning. Men det er heldigvis snart slut!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.