Lå og funderede over dette i nat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

frk andreasen

signe. skriver:

Det var rigtig tidligtr ja... Han vejede kun 470 gram, men er i dag 2 år og vejer 9 kilo. Stadig meget lille, men glad og tilfreds

for søren en bette en virkelig flot af hospitalet de har holdt liv i sådan en lille bitte mand. han har virkelig været sej livet og kæmpet for sit liv det må virkelig havde været en hård omgang for jer alle.

måtte bare lige sige det

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Camillos

twinboys skriver:

selvfølgelig... Jeg gik i fødsel uge 24+3 og fødte i uge 25+0 og har idag to dejlige drenge på 9år...De er blevet så dygtige at de kan redde liv helt ned til uge 22 mener jeg... Men senfølger ja det får mange af de for tidligt fødte...

Århhhhhh ... Det dejligt at høre nogle gode historier... Puha det også tideligt at føde for dig.. 

Men dejligt begge dine drenge har det godt.. Jeg synes det vildt de kan overleve når man nærmest kun lige er halvejs i en graviditet... .. ,man kan nogle ting idag 

Anmeld

24. juni 2012

signe.

frk andreasen skriver:

for søren en bette en virkelig flot af hospitalet de har holdt liv i sådan en lille bitte mand. han har virkelig været sej livet og kæmpet for sit liv det må virkelig havde været en hård omgang for jer alle.

måtte bare lige sige det

knus

Tusind tak! - Han ER en fighter helt ind til knoglerne, vores lille supermand  Og så emd en portion rigtig dygtige læger på Skejby Sygehus som vi skylder al tak for at vores søn i dag lever

Anmeld

24. juni 2012

frk andreasen

signe. skriver:

Tusind tak! - Han ER en fighter helt ind til knoglerne, vores lille supermand  Og så emd en portion rigtig dygtige læger på Skejby Sygehus som vi skylder al tak for at vores søn i dag lever

det er jo imponerende hva de kan i dag

gudsketak for det da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.