Lå og funderede over dette i nat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Camillos

signe. skriver:

Fra uge 24+0.

Hilsen en mor som fødte sin ældste i uge 24+4

Det var tidligt.. tak for svar.. og håber den ældste har det godt idag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

Okay tak for svar

Men procenterne bliver aldrig 100, desværre.

Anmeld

22. juni 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Men procenterne bliver aldrig 100, desværre.

nej selvfølgelig ... men det er nu rart at vide man snart er på vej deroppe af og hun har overlevelses chancer.. selvom jeg ikke forventer der sker noget,, men  hvis nu uheldet er ude er det meget rart at vide hvor man står

Anmeld

22. juni 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

nej selvfølgelig ... men det er nu rart at vide man snart er på vej deroppe af og hun har overlevelses chancer.. selvom jeg ikke forventer der sker noget,, men  hvis nu uheldet er ude er det meget rart at vide hvor man står

Det var også det punkt jeg glædende mig mest til, desværre nåede jeg det kun med en, men så var hun jo efterhånden klar.

Anmeld

22. juni 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

hvornår hvis man går i fødsel alt for tideligt, gør sygehuset alt hvad de kan for at holde et barn i live? Fra hvad gravidtitets uge?

efter uge 34 stopper man det vidst ikke, og fra uge 24-25 gør man alt for overlevelse sådan fik jeg at vide hvertfald

Anmeld

22. juni 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

efter uge 34 stopper man det vidst ikke, og fra uge 24-25 gør man alt for overlevelse sådan fik jeg at vide hvertfald

Okay tak for svar ...

Anmeld

23. juni 2012

signe.

Camillos skriver:

Det var tidligt.. tak for svar.. og håber den ældste har det godt idag ..

Det var rigtig tidligtr ja... Han vejede kun 470 gram, men er i dag 2 år og vejer 9 kilo. Stadig meget lille, men glad og tilfreds

Anmeld

23. juni 2012

Camillos

signe. skriver:

Det var rigtig tidligtr ja... Han vejede kun 470 gram, men er i dag 2 år og vejer 9 kilo. Stadig meget lille, men glad og tilfreds

470 gr?! ....... Hold da op! Flot man har kunne holde ham i live.. fantastisk! 

Dejligt han har det godt!

Anmeld

24. juni 2012

Eliza

klap skankerne sammen et par dage endnu.. Jeg havde ihvertfald de 24 hele uger som milepæl, så jeg åndede lettet op da vi var ovre de 24 uger, selvom det selvfølgelig ikke er en garanti.  

bare nysgerrig, elller har du grund til bekymring??

Altså lidt bekymret er man vel altid, men jeg endte alligevel med at gå til 41+3

Anmeld

24. juni 2012

twinboys

Camillos skriver:

hvornår hvis man går i fødsel alt for tideligt, gør sygehuset alt hvad de kan for at holde et barn i live? Fra hvad gravidtitets uge?

selvfølgelig... Jeg gik i fødsel uge 24+3 og fødte i uge 25+0 og har idag to dejlige drenge på 9år...De er blevet så dygtige at de kan redde liv helt ned til uge 22 mener jeg... Men senfølger ja det får mange af de for tidligt fødte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.