Wee :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Nadi

Det er bare en vild dag idag!!

Vi har sagt vores lejlighed op pr. 1. maj og i næste uge skriver vi under på en købsaftale og inden ret længe så har vi et hus, ET HUS!

Det er simpelthen så surrealistisk jeg kan slet ikke forstå at det er sat i værk, og at der endelig sker noget.

Ej det er bare så spændende, men det har ikke helt trængt ind. Jeg tror vist ikke helt på det før vi står med nøglerne i hånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

ivfmarie

Feeedt!!! Tillykke!

Var det det hus vi så herinde... det der skulle laves lidt om på eller?

Anmeld

30. april 2009

Nadi

Jep det er det. der skal laves om for 400.000 hvis vi ikke selv skal løfte en finger. Men det vil vi gerne, så vi håber på at gøre det lidt billigere eller måske kunne bruge pengene på en lidt anden måde end hvis vi skulle have fagfolk til at gøre alt for os.

Arhmen det er bare slet ikke til at forstå, jeg er helt rundt på gulvet og der er bare 1000 tanker der kører rundt i hovedet. Nu har man gået i såååååå lang tid og ventet på at det blev ens tur til at få et hus og det er hele tiden gået i vasken og nu sker det bare endelig!

Anmeld

30. april 2009

bette

kæft hvor fedt nadi...
damn hvor er jeg da bare super duper misundelig... åhh opkast...

ville såååå gerne have et hus..!
men det må sku vente indtil grundfos synes at der har været nok arbejdsfordeling,... og ikke fyre flere folk...

Anmeld

30. april 2009

Rasmine

FEEEEEEEEDT!

Hvordan gik det i øvrigt med den der eksamen?

Anmeld

30. april 2009

Nadi

Mebach skriver:

Hvordan gik det i øvrigt med den der eksamen?

Mundtlig eller skriftelig ??

Anmeld

30. april 2009

Lise

Nej, hvor SKØNT for jer!!!

Når i har sagt jeres lejlighed op pr. 1. maj, skal i så være ude imorgen

Anmeld

30. april 2009

Nadi

Lise skriver:

Nej, hvor SKØNT for jer!!!

Når i har sagt jeres lejlighed op pr. 1. maj, skal i så være ude imorgen

det er bare super skønt! Så kan I snart alle sammen komme med jeres dejlige unger, så holder jeg fandeme babytræf i mit nye hus. Der er ihvertfald plad nok

Nej vi har 3 måneders opsigelse, så vi skal være ude 15. juli

Anmeld

30. april 2009

BellaT

Iiihhh, kan godt huske den følelse! Det var bare helt utroligt og uvirkeligt at vi endelig købte hus! Jeg var så glad. Tænkte dengang at jeg ville omfavne alle træerne i haven, når vi flyttede ind, men det blev mærkeligt nok aldrig til noget...
Rigtig meget tillykke med huset.

Anmeld

1. maj 2009

Ny mor

Hvor fedt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er vildt med hus, når man kommer fra lejlighed. Jeg kunne heller ikke fatte vi fik eget hus før jeg stod med nøglen i hånden. Det var bare en kanon følelse - glæd jer

kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.