Hjælp til barselsgave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Mor til L&S

Ditte-3 skriver:

nu er det jo sådan at barselgave er til foreldre ik til den bette vis det helt rigtig for det til den der går på barsel så ønsk dig noget til dig selv . den bette får gaver til dåb

Da vi fik Liva kom vores barsels gæster med gaver til Liva og det tror jeg nu også de gør denne gang....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nemmer retter til at komme i fryseren, så i har til den første tid efter fødslen.. Det var det man fik i gamle dage og i min vennekreds er det en lille sød tradition vi har genindført!!! 

Sengetøj, gavekort. Bio billetter med der tilhørende børnepasning.. Vh stine

Anmeld

21. juni 2012

malo

Mor til Liva skriver:

Jeg har jo termin med lillebror om ca 14 dage og folk er så småt begyndt at spørge os hvad vi ønsker os i barselsgave...

Da det jo er vores 2. barn mangler vi jo ikke de alm baby ting da vi har det fra Liva.

Tøj har jeg allerede købt for meget af

Har sagt en barnevognsrand, ophæng til barnevogn fra sebra.

Er der ikke nogen af Jer som har nogle gode lækre ting vi kan ønske os lillebror?!

Hvad med noget lækkert sengetøj? Man kan vel også bruge lidt nyt babylegetøj, så det ikke er arvesager fra storesøster alt sammen? Men ellers penge til opsparing (selvom det tit er lidt svært at ønske sig)

Vi fik noget upraktisk tøj til nr. 2 som jeg byttede til en vinterjakke i str. 80 - ved godt det er langt ude i tiden, men det var fedt at have da den tid kom. Vi fik nogle penge af den nærmeste familie som vi brugte til en kombineret cykel/løbevogn (i stedet for en dobbeltklapvogn) hvor begge kunne sidde i... Men ja, det er lidt svært når man synes at man har alt udstyret :-)

Anmeld

21. juni 2012

Mor til L&S

malo skriver:

Hvad med noget lækkert sengetøj? Man kan vel også bruge lidt nyt babylegetøj, så det ikke er arvesager fra storesøster alt sammen? Men ellers penge til opsparing (selvom det tit er lidt svært at ønske sig)

Vi fik noget upraktisk tøj til nr. 2 som jeg byttede til en vinterjakke i str. 80 - ved godt det er langt ude i tiden, men det var fedt at have da den tid kom. Vi fik nogle penge af den nærmeste familie som vi brugte til en kombineret cykel/løbevogn (i stedet for en dobbeltklapvogn) hvor begge kunne sidde i... Men ja, det er lidt svært når man synes at man har alt udstyret :-)

Ja lækkert sengetøj er blevet skrevet på og har også lige tilføjet legetøj fra sebra og lamaze

Men ja det er lidt svært denne ..

Anmeld

21. juni 2012

Mussen2

Cuddle bag til autostolen. Den er vibare glade for, tror også den kaldes puttepose
En sengerand?
Bogen baby 100% naturlig. Den er virkelig god og lærerig, hvis man går opi bBys sundhed. Jeg har selv lige investeret i den nu hvor barn nr. 2 er 5 mdr.
Politikkens leg med dit barn
Barnets bog ex. Min egen bog

Søskendesæde eller ståbræt

Anmeld

21. juni 2012

Mor til L&S

Mussen2 skriver:

Cuddle bag til autostolen. Den er vibare glade for, tror også den kaldes puttepose
En sengerand?
Bogen baby 100% naturlig. Den er virkelig god og lærerig, hvis man går opi bBys sundhed. Jeg har selv lige investeret i den nu hvor barn nr. 2 er 5 mdr.
Politikkens leg med dit barn
Barnets bog ex. Min egen bog

Søskendesæde eller ståbræt

Tak for gode ideer

Anmeld

21. juni 2012

Mussen2

Mor til Liva skriver:

Tak for gode ideer

Velbekomme

Anmeld

22. juni 2012

Ditte-3

Mor til Liva skriver:

Da vi fik Liva kom vores barsels gæster med gaver til Liva og det tror jeg nu også de gør denne gang....

ja der er mange der kommer med gaver til banet men det fordi dansker ik er klar over hvad barsel gave står for smiler men tror nu også det er gaver til den bette de fleste kommer med her når jeg har født s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.