Hjælp til barselsgave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Mor til L&S

Jeg har jo termin med lillebror om ca 14 dage og folk er så småt begyndt at spørge os hvad vi ønsker os i barselsgave...

Da det jo er vores 2. barn mangler vi jo ikke de alm baby ting da vi har det fra Liva.

Tøj har jeg allerede købt for meget af

Har sagt en barnevognsrand, ophæng til barnevogn fra sebra.

Er der ikke nogen af Jer som har nogle gode lækre ting vi kan ønske os lillebror?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Mor til L&S

Opsedasse..

Anmeld

21. juni 2012

Kris89

hvad med gavekort til de butikker i bruger til at købe tøj i eller legetøjsforretninger eller lign..

ved det er kedeligt, men det er bare sååå praktisk at i kan se når han kommer hvad i mangler og så i har gavekort.

selvom det er nummer to kunne jeg forestille mig der stadig kom uforsete (staves?) ting når han er kommet ud

Anmeld

21. juni 2012

Mor til L&S

Kris89 skriver:

hvad med gavekort til de butikker i bruger til at købe tøj i eller legetøjsforretninger eller lign..

ved det er kedeligt, men det er bare sååå praktisk at i kan se når han kommer hvad i mangler og så i har gavekort.

selvom det er nummer to kunne jeg forestille mig der stadig kom uforsete (staves?) ting når han er kommet ud

Ja den står også på sedlen, men der er bare nogen som ikk vil give gavekort, så det var for at have et par ønsker til dem

Anmeld

21. juni 2012

MortilElias2010

Mor til Liva skriver:

Jeg har jo termin med lillebror om ca 14 dage og folk er så småt begyndt at spørge os hvad vi ønsker os i barselsgave...

Da det jo er vores 2. barn mangler vi jo ikke de alm baby ting da vi har det fra Liva.

Er der ikke nogen af Jer som har nogle gode lækre ting vi kan ønske os lillebror?!

Penge til opsparing 

Anmeld

21. juni 2012

Kris89

Mor til Liva skriver:

Ja den står også på sedlen, men der er bare nogen som ikk vil give gavekort, så det var for at have et par ønsker til dem

åh

sys altså det er lidt mærkeligt ikke at ville give gavekort eller penge, hvis nu folk ikk mangler noget nu her, må det da være bedre at give penge de kan bruge når de mangler noget, i stedet for at købe noget folk ikk har og får brug for...

men der er vi jo så forskellige

Anmeld

21. juni 2012

Ryberg

Ønsk dig tøj eller lign. fra Ønskebørn eller Babysam, der kommer som regel byttemærke på

Anmeld

21. juni 2012

bøgelund

Mor til Liva skriver:

Nej det er ikke nemt. 

Hvad med noget lækkert sengetøj?  

Anmeld

21. juni 2012

Mor til L&S

bøgelund skriver:

Nej det er ikke nemt. 

Hvad med noget lækkert sengetøj?  

God ide

Anmeld

21. juni 2012

Ditte-3

nu er det jo sådan at barselgave er til foreldre ik til den bette vis det helt rigtig for det til den der går på barsel så ønsk dig noget til dig selv . den bette får gaver til dåb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.