Jahhrmen Bette... så lækkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. april 2009

ivfmarie

et profilbillede - jeg blev sårn helt varm og fik næsten en lille tåre i øjnkrogen...

Smuuukt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

bette

heh tak skal du have ivf.. han er bare et hængetræ for tiden.. jeg er er altså træet..

Anmeld

30. april 2009

Susan1978

ja jeg så det også med det samme.. det er bare så dybt inde fyldt med kærlighed.. hold op hvor i kan med jeres lækre profil pics..

by the way bette var det ikke dig der skulle til udklædningsfest og havde fundet en god hjemmeside.. ?

vi er inviteret til sørøverfest med firmaet og skal også klædes ud.. så ville lige se om der var noget.. men ellers har jeg jo altid outfittet fra vores tema..

Anmeld

30. april 2009

Nadi

Det er bare et SKØNT billede

Anmeld

30. april 2009

bette

Susan1978 skriver:

ja jeg så det også med det samme.. det er bare så dybt inde fyldt med kærlighed.. hold op hvor i kan med jeres lækre profil pics..

by the way bette var det ikke dig der skulle til udklædningsfest og havde fundet en god hjemmeside.. ?

vi er inviteret til sørøverfest med firmaet og skal også klædes ud.. så ville lige se om der var noget.. men ellers har jeg jo altid outfittet fra vores tema..

hehe tak for de søde ord..!! han er sku også min skønne dejlige dreng.. selvom han er lidt hys nu hvor han har det skarlagensfeber.. men sådan er det jo.. elsker ham sku..!!!

uhh ja butikken hedder www.humørbutikken.dk
de har såååå mange fede ting..
og nogle frække hvis det skulle være det... haha

Anmeld

30. april 2009

bette

her er lige et billede af mig.. haha altså tag dig ikke lige af hvor træt jeg ser ud.. ligner lort men skulle jo lige prøve kostumet..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. april 2009

ivfmarie

bette skriver:

her er lige et billede af mig.. haha altså tag dig ikke lige af hvor træt jeg ser ud.. ligner lort men skulle jo lige prøve kostumet..

Ligner lort!!?? Gu gør du ej - du er da pisse-lækker!

Anmeld

30. april 2009

BellaT

Det er et rigtigt kærlighedsfyldt mor-barn billede. Det er meget smukt.
Sejt kostume!

Anmeld

30. april 2009

bette

ivfmarie skriver:

Ligner lort!!?? Gu gør du ej - du er da pisse-lækker!

haha regner med at sætte garnet op.. så når jeg tager hatten af engang så sidder mit hår ik og ligner bæ..

og så skal jeg have høje hæle på istedet for de strømper man kan se nederst på billedet

Anmeld

30. april 2009

bette

BellaT skriver:

Det er et rigtigt kærlighedsfyldt mor-barn billede. Det er meget smukt.
Sejt kostume!

tak skal du have søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.