Reaktion på vaccinen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Tynen

Nu fik Stella jo den sidste vaccine sidste onsdag i sidste uge og har de sidste par dage været meget mor-pige og en rigtig puttegris (Hvilket SLET ikke ligner hende)

Da jeg hentede hende i DPén blev hun pludselig vildt varm og har været ked af det og pjevset hele aftenen.
Det kulminerede da hun kastede op da jeg ville gøre hende klar til natten samtidig med at hun var brandvarm og havde kolde hænder og fødder (Det er vel egentlig ret typisk feber, ikk´?)

Jeg blev så paf over at hun kastede op (Første gang jeg skal tackle det i min karriere som mor) at jeg skyndte mig at give hende en pano og lagde hende i seng så hun kunne få ro - Hun var simpelthen så overtræt!

Tænkte slet ikke over at tage hendes temperatur først - Er det meget kriminelt og hvad skal jeg holde øje med?
Er det normalt at de kan reagere med opkast eller er hun måske bare normal syg?

Typisk at det sker når jeg er alene med hende til kl. 23 i aften..
Krydser fingre for at hun ikke kaster mere op - DET er jeg altså ikke så fan af.. Endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Rasmine

Ved sgu ik, kan ikke huske hvor mange dage efter vaccinen symptomerne kan komme.
Bare hun vil drikke. Så stik hende bare noget mere Pano inden du går i seng.
Go bedring til Stella'en....

Anmeld

30. april 2009

Astrid P

Smillas reaktion kom også ca 8 dage efter vaccinen, så det passer nok meget godt... Jeg tror ikke det er kriminelt hvad du har gjort. Hold lidt ekstra øje med hende, og så er det vel fint at hun får sovet!

Anmeld

30. april 2009

Lise

Har hun aldrig kastet op før??? Vildt!

Simons første reaktion var af den allergiske slags, men det er jo ikke typisk. Men efter en halv time var han svulmet helt op overalt og slog ud. Jeg var til eksamen, så jeg blev forskånet, men Christian var helt ude af den og ringede til Gud og hver mand!

Efter ca 10 dag fik han småfeber en aften. Det var det!

Anmeld

30. april 2009

Susan1978

jeg har ikke rigtig mærket noget til Emils reaktion endnu.. han har dog haft dårlig mave i dag.. og var ikke så vild med at komme i seng i går aftes..

han fik den for 11 dage siden..

men de siger jo helt op til 3 uger efter kan der komme reaktion..

så måske har vi noget i vente..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.