Køredragt/fleecedragt - gode råd søges:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

L&V

Hyacinth skriver:

Super

Vi har købt en elefanthue i merinould fra Joha, som jeg håber er ok. Den skulle i hvert fald være godt ift. temperaturregulering.

Ydermere har vi købt luffer og futter i uld

Det er super godt.. Det har vi os Du ska nok få en lækker varm ikke svedig baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Hyacinth

MissTas skriver:

jeg fødte i februar og vi havde anskaffet en fleecedragt fra Molo i 56, vanter, hue og futter.. det var hvad Annastacia brugte.. var det ekstra koldt havde vi et par bodystockings i uld det var rigeligt til hende

Vi burde være dækket ind så

Tak for hjælpen

Anmeld

25. juni 2012

Hyacinth

Månsson skriver:

Det er super godt.. Det har vi os Du ska nok få en lækker varm ikke svedig baby

Hehe det satser vi på

Anmeld

25. juni 2012

Frk. Himmelblå

Hyacinth skriver:

Tak for hjælpen

Vi har bestilt en Joha heldragt i merinould, en elefanthue i merinould fra Joha, et par luffer og futter i uld og en Småfolk fleecedragt(er ikke så godt bekendt med deres dragter eller tøj, så håber det er ok til efteråret)

Og så har vi voksi posen fra min datter, som jo kan bruges igen. Ville nok ikke give ham så forgærdeligt meget tøj på i Voksien. Vi har uldbodyer fra min datter som også kam bruges igen

Det lyder som om, der i den grad er styr på det!

Anmeld

25. juni 2012

Hyacinth

Frk. Himmelblå skriver:

Det lyder som om, der i den grad er styr på det!

Det skulle jeg mene, vi har

Kender du til Småfolk Fleecedragter eller tøj? 

Anmeld

25. juni 2012

Frk. Himmelblå

Hyacinth skriver:

Det skulle jeg mene, vi har

Kender du til Småfolk Fleecedragter eller tøj? 

Kender tøjet, men ikke lige fleecedragterne.

Tøjet er øko, hvilket jo er rart. Og så tager designet altid udgangspunkt i lækre retro stoffer. Så stilen er fra, "da mor var dreng" 

Det holder godt i syninger og håndværket er i orden, MEN det slides forholdsvist hurtigt. Farverne falmer og bomulden bliver nusset. Det gode er så, at babyerne jo alligevel ikke skal bruge det i årevis, da de jo vokser hurtigt... Jeg ville nok ikke gide købe det brugt.. I hvert fald ikke bodyerne. Men det kommer jo virkelig an på, hvor slidt det er. Det har bedst af ingen skyllemiddel og minus tørretumbling, og her må jeg indrømme, at jeg har forbrudt mig fuldstændig konsekvent, så jeg er måske selv lidt ude om det!

Men jeg anbefaler gerne småfolk, - har masser af det selv til mine piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.