det har sat mit pis i kog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2009

trine1989

2 fætre der hedder det samme??? ej det tror jeg nu heller ingen i familien vil have...
det vil være rigtig træls hver gang vi har noget familie middag osv at begge brødre kalder deres børn det samme...

Nu findes der tusindvis af navne så kan ikke se de ikke kunne være lidt mere kreative. min svigerinde lyver jo også når hun siger at de altid har kaldt deres Bastian, de vidste at min anden bror og kone lige fra de ikke vidste at de var gravide har brugt navnet og igennem hele graviditen har.
så jeg synes ikke de kan være det bekendt.

det er jo heller ikke lang ude i familien men 2 brødre der slås om navnet...
eller rettere sagt min svigerinde...

Berith fordi at hun (min svigerinde) er så ligeglad med alle andre og tænker kun på sig selv hun ter sig nogengange som et barn når hun ikke får sin vilje.
hun kør rundt med min bror som faktisk har opgivet at sige imod hende... min bror har en datter med en anden som hun i lang tid blev jalous på når min bror brugte tid på hende den sølle weekend hver 14. dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Pernille Sand Jensen

Undskyld jeg siger det, jeg ved, at det er din bror.
Men hvis din bror har en anden mening end din svigerinde, så skulle han da mande sig op og sige sin mening, istedet for at lade sig koste rundt med af sin kone. Eftersom han ikke siger noget må han jo være enig med hende. Eller hva?

Anmeld

4. maj 2009

Mormilla

Det er da noget mærkeligt noget at gøre!!! De kan da finde deres eget navn!!!

Anmeld

4. maj 2009

Kaufie

Underlig opførsel - men ja, din bror burde måske lige markere sig lidt der!

Jeg var selv gravid på samme tid som to af mine fætres koner. Og til en familiefest kom talen på navne - jeg havde termin en måned senere, de andre to hhv 5 og 6 mdr efter. Vi havde valgt navnet William efter hans Oldefar - og det viste sig så, at begge par havde tænkt på at kalde deres børn (hvis af hankøn) for William af samme årsag.

Men der var det først til mølle-princippet. Ikke at jeg havde haft noget imod hvis de alle havde valgt William, men det ville nu være lidt upraktisk med tre drenge i næsten samme alder med samme navn.

Det blev så hhv til Benjamin og Halfdan

Anmeld

4. maj 2009

Honningblomst

trine1989 skriver:

set er bare så unfair over for dem...

sådan har det været hele vejen igennem at når min ene bror og svigerinde gerne vil have deres barn døbt ville de andre også og da de så sagde at de nok ikke vill, ville de heller ikke,
det samme med en Odder barnevogn der ville de også lige pludselig have sådan en og købte den før dem, hvor min anden bror og svigerinde bare købte en anden.

Eva
min svigerinde hende der vil alt hvad de andre gør styre min bror helt vildt han har ikke så meget at skulle have sagt... vi har jo også sagt til ham at det er lidt ligesom at pisse på sin bror.
de synes jo bare navnet er så sødt....

men jo der er jo flere 1000 andre navne så hvorfor være sådan på tværs!!!
er heller ikke i tvivl om at det er løgn for vi har aldrig hørt dem kalde barnet andet end olle bolle, knud og viggo (og det var bare for at drille)... men aldrig Bastian...

Hun er bare sådan en K...... undskyld min frustration men gør mig virkelig sur især fordi det ikke er første gang hun er sådan..

Din bror vælger jo selv at lade sig styre...så han er da lige så gal på den som hun er...men lad det da være, hvorfor bruge energi på hvad andre gør eller ikke gør...??
Knus Eva..

Anmeld

5. maj 2009

trine1989

Jeg skrev mest indlægget for at komme af med min frustration over det.

og jo min bror burde nok mande sig lidt op..

har lige snakket med min ene bror da de fødte for 3 dage siden (en velskabt lille dreng født 14 dage for tidligt, vejede 2980 gr. og var 51 cm ) og har valgt at det er en lille Bastian, sagde min anden bror så at de nok ville finde et andet navn så det er jo godt nok.

jeg kan bare ikke forstå hvorfao man går så meget op i at få alt det de andre også får. men det bunder vel nok i misundelse....

Godt man ikke føler at man har noget at skulle være grøn af misundelse over
Andet end puh hvor er mine nevøer bare dejlige, Glæder mig til at det bliver min tur

Anmeld

5. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
trine1989 skriver:

Jeg skrev mest indlægget for at komme af med min frustration over det.

og jo min bror burde nok mande sig lidt op..

har lige snakket med min ene bror da de fødte for 3 dage siden (en velskabt lille dreng født 14 dage for tidligt, vejede 2980 gr. og var 51 cm ) og har valgt at det er en lille Bastian, sagde min anden bror så at de nok ville finde et andet navn så det er jo godt nok.

jeg kan bare ikke forstå hvorfao man går så meget op i at få alt det de andre også får. men det bunder vel nok i misundelse....

Godt man ikke føler at man har noget at skulle være grøn af misundelse over
Andet end puh hvor er mine nevøer bare dejlige, Glæder mig til at det bliver min tur

tillykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.