stenalder Kost/vægttab????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

TR

piap skriver:

brugte også et par timer i går på at læse om det... tror også lige det er mig prøves det skal det i hverfald... jeg giver det lige en uge mere til at finde ud af noget omkring det også tror jeg, at jeg starter op på det 

Har du en hjemmeside ?  Vil gerne tabe 10 kg men har så svært ved det ;/. .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

MariaMus

Sally-Slingshot skriver:

Paleo er en ganske fornuftig levevis, det tiltaler mig meget.. Men.. jeg elsker at bage og jeg elsker kartofler.
Det er sværere end man lige regner med at leve efter Paleo.. Ihvertfald for mig!
Men spændene og tiltalende

Altså jeg har bagt kokosboller, som bestod af kokos, solsikkekerner, hørfrø, HUSK, nødder, æg, olie, kanel, vanilie, lidt salt. De smager rigtig godt, men der er vildt mange kalorier i, så mange af dem skal man ikke spise

Jeg har også lavet gulerods- banan- mandel pandekager.

Og rugbrød af masser af frø, kerner, æg og olie.

Så man kan stadig bage, man skal bare være kreativ

Hov, jeg har også fundet en opskrift på mandel-sveske-rom tærte, som er lavet af ovenstående, samt dadler og noget andet. Skal lave den til på fredag, og glæder mig vildt til at smage den

Anmeld

18. juli 2012

Savannah

MariaMus skriver:

Altså jeg har bagt kokosboller, som bestod af kokos, solsikkekerner, hørfrø, HUSK, nødder, æg, olie, kanel, vanilie, lidt salt. De smager rigtig godt, men der er vildt mange kalorier i, så mange af dem skal man ikke spise

Jeg har også lavet gulerods- banan- mandel pandekager.

Og rugbrød af masser af frø, kerner, æg og olie.

Så man kan stadig bage, man skal bare være kreativ

Hov, jeg har også fundet en opskrift på mandel-sveske-rom tærte, som er lavet af ovenstående, samt dadler og noget andet. Skal lave den til på fredag, og glæder mig vildt til at smage den

Det lyder rigtig lækkert! Jeg elsker nemlig nødder, kerner og deslige.. Men jeg har prøvet at bage sådan et stenalderbrød og jeg kunne bare slet ikke lide det.. rigtig ærgeligt..

Anmeld

18. juli 2012

Savannah

Dustmuz skriver:

Gerne.. skal jeg røre en pandekage dej sammen

JA!! Så bikser jeg lige noget syltetøj sammen

Anmeld

18. juli 2012

Dustmuz

Sally-Slingshot skriver:

JA!! Så bikser jeg lige noget syltetøj sammen

Det lyder FANTASTISK..
men her kommer så lige et MEN

hvor i alverden skal vi gøre det??
for det regner jo nærmest 360 ud af 365 dage om året..
så vi vil ikke få ret meget og spise

Anmeld

18. juli 2012

Savannah

Dustmuz skriver:

Det lyder FANTASTISK..
men her kommer så lige et MEN

hvor i alverden skal vi gøre det??
for det regner jo nærmest 360 ud af 365 dage om året..
så vi vil ikke få ret meget og spise

Altså regn giver bare en lidt røget smag, det er fint nok, ellers bygger vi bare en Tippi udenom

Anmeld

18. juli 2012

Dustmuz

Sally-Slingshot skriver:

Altså regn giver bare en lidt røget smag, det er fint nok, ellers bygger vi bare en Tippi udenom

hehe det lyder fino..

men helle for ikke at skulle jagt evt. vildt der skal spises.. har absolut ikke anklerne til at løbe

Anmeld

18. juli 2012

Savannah

Dustmuz skriver:

hehe det lyder fino..

men helle for ikke at skulle jagt evt. vildt der skal spises.. har absolut ikke anklerne til at løbe

Hvis du kan kravle op i et træ, betjene en bue og tage straffen for krybskytteri, så kender jeg et sted du kan sidde meget stille Haha.

Anmeld

18. juli 2012

Dustmuz

Sally-Slingshot skriver:

Hvis du kan kravle op i et træ, betjene en bue og tage straffen for krybskytteri, så kender jeg et sted du kan sidde meget stille Haha.

kan lige se det for mig at politiet kommer og spørger hvad man har gang i

*Det var ikke mig, det var hende der sagde jeg skulle, hun har et stort bål, stor gryde, og sagde hun ville koge mig levende hvis jeg ikke skaffede hende aftensmad*

haha

Anmeld

18. juli 2012

Savannah

Dustmuz skriver:

kan lige se det for mig at politiet kommer og spørger hvad man har gang i

*Det var ikke mig, det var hende der sagde jeg skulle, hun har et stort bål, stor gryde, og sagde hun ville koge mig levende hvis jeg ikke skaffede hende aftensmad*

haha

Hahaha.. Det er sgu en undskyldning der vil noget, så kan jeg afsone for dødstrusler og du for krybskytteri at meget grov karakter hahahha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.