piap skriver:
var det sådan hurtig du tabte de kg eller stille og rolig??? er nemlig ikke interesseret i at de kommer hurtig af for så at komme lige så hurtig på igen
kan du nævne nogen ulemper ved det??
De første 10 kg raslede af med lynets hast. Derefter gik det sådan mere stille og roligt, nok mellem 2 og 5 kg i måneden, men aldrig mindre end det. Så ja relativt hurtigt og måske lige i den hurtige ende. Det kan du modvirke en anelse ved fx at spise lidt brød hver dag eller lidt pasta eller ris til aftensmad, men så er det ikke helt rigtig stenalder kost.
Ulemperne er at man let får tendens til dårlig ånde fordi man forbrænder fedtstoffer da der ikke er sukkerstoffer i kroppen at forbrænde fordi man ikke får sukker eller brød el. andet med kulhydrat næsten. Det kan modvirkes ved at spise en anelse kulhydrat hver dag og ellers skulle det være godt at tygge persille har jeg hørt.
Ellers ved jeg ikke om der er så mange ulemper, jeg var rigtig glad for det ikke mindst fordi man faktisk kan spise til man er mæt og også gerne må få ting som ikke er helt fedtfattige som man ellers ikke må på kur. Det kan dog være træls når man er ude at spise, for nærmest ingen man kender og ingen spisesteder kan stille op med noget som man kan spise (groft sagt) 
Anmeld