Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
begge min børn er lavet på p-ring så det kan godt lade sig gøre jeg er nu fra rådet at bruge dem mere og derfor fået sat spiral op...
den virker åbenbart ikke på mig jeg var gravid med nr to efter kun 4 mdr efter den første er født
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Denisep skriver: Fans først ud af det da jeg var 8 uger henne pga kvalme og bare følelsen af at jeg var gravid
Fans først ud af det da jeg var 8 uger henne pga kvalme og bare følelsen af at jeg var gravid
Ok brugte du så stadig p-ring de første 8 uger?
lykkekevin skriver: begge min børn er lavet på p-ring så det kan godt lade sig gøre jeg er nu fra rådet at bruge dem mere og derfor fået sat spiral op... den virker åbenbart ikke på mig jeg var gravid med nr to efter kun 4 mdr efter den første er født
Hold da op Lyder til det ikke er helt unormalt
Anonym skriver: Ok brugte du så stadig p-ring de første 8 uger?
Denisep skriver: Ja da jeg jo ik vidste jeg var gravid
Ja da jeg jo ik vidste jeg var gravid
Den p-ring fri periode du så har haft fik du din mens der?
Anonym skriver: Den p-ring fri periode du så har haft fik du din mens der?
Anonym skriver: De sidste dage har jeg været mega sulten og spiser konstant hvilket jeg ikke plejer Så tænkte om der måske der er nogle der er blevet gravide selv om de bruger p-ring?
De sidste dage har jeg været mega sulten og spiser konstant hvilket jeg ikke plejer
Så tænkte om der måske der er nogle der er blevet gravide selv om de bruger p-ring?
Ja det er jeg. Det var et kæmpe chok og lægerne kunne ikke forklare hvordan det kunne ske. Tag en test - så får du et svar med det samme . Vil du gerne være gravid?
Mettemus skriver: Ja det er jeg. Det var et kæmpe chok og lægerne kunne ikke forklare hvordan det kunne ske. Tag en test - så får du et svar med det samme . Vil du gerne være gravid?
Ja på et tidspunkt men var ikke meningen nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128