Jordmor uge 38+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
sarahjylland skriver:

Jeg havde vandafgang 1 juli 3.15. Sivende. Og dengang for år siden skulle man lige gå 1 døgn og se om kroppen selv fandt veer inden de ville sætte igang. JEg fik dog lagt stikpiller senere på morgen. Jeg kunne sove imellem mine veer osv. Men d.2 juli kl. 8 blev jeg indlagt og sat igang kl 9. Og han var ude kl 00.13 d. 3 juli.

De lader dog ikke folk gå 1 døgn mere. For det første så kræver det indlæggelse 2 døgn efter for at sikre mod infektion og det vil spare på resurserne. For det andet har baby bedst af at komme ud når det er tid

Hayy det er da lidt cool at dit barn er fra d3/7 og at det er min termin!! 

Jeg må ik få stikpiller, så hvis de ik ka tá vandet, ska jeg ha en ballon kateter udvidelse. Så håber at de bare ka tá vandet! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nattøs

Jeg har i nu ikke fået nogen underlivs undersøgelser i graviteten. kun i starten ved egen læge.. men går alligevel i bad hver eneste gang, at jeg skal afsted

Anmeld

22. juni 2012

sarahjylland

StineW79 skriver:

Hayy det er da lidt cool at dit barn er fra d3/7 og at det er min termin!! 

Jeg må ik få stikpiller, så hvis de ik ka tá vandet, ska jeg ha en ballon kateter udvidelse. Så håber at de bare ka tá vandet! Vh stine

Heh ja. Lillebror er sat til 5 juli men skal have hindeløsning d. 28 juni så vi håber det blir før

Anmeld

22. juni 2012

StineW79

Nattøs skriver:

Jeg har i nu ikke fået nogen underlivs undersøgelser i graviteten. kun i starten ved egen læge.. men går alligevel i bad hver eneste gang, at jeg skal afsted

Hé Hé det gør jeg også altid!! Man ved aldrig hva de ka finde på, når man er gravid. Hader, hader, hader bare gyn undersøgelser. Syntes altid det gør så ondt!! Vh stine

Anmeld

22. juni 2012

StineW79

sarahjylland skriver:

Heh ja. Lillebror er sat til 5 juli men skal have hindeløsning d. 28 juni så vi håber det blir før

Ja der er godt nok ik længe til!! Ka være du ka nå at føde inden d 30/6, så ka du lige nå at få børnepenge med. Det ku da være lidt smart!! Vh stine

Anmeld

23. juni 2012

sarahjylland

StineW79 skriver:

Ja der er godt nok ik længe til!! Ka være du ka nå at føde inden d 30/6, så ka du lige nå at få børnepenge med. Det ku da være lidt smart!! Vh stine

Vi ku da håbe HIHI

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.