Brams skriver:
Jeg blev sat igang på Hvidovre og har kun godt at sige om fødegangen.
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />
Jeg blev sat igang torsdag morgen med en stikpille og sendt hjem i 3 timer og skulle så tilbage, for at blive tjekket. Herefter blev var der desværre ikke rigtig sket noget, får en stikpille mere (tror jeg nok), og så bliver vi sendt hjem, med besked om at komme dagen efter igen.
Fredag morgen får jeg så 2. stikpille og bliver sendt hjem i 3 timer (nu krydser vi virkelig fingre for at vi ikke bliver sendt hjem igen
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12382.png" alt="" />). Vi kommer tilbage og de mener godt at de kan tage vandet - py-ha.
Efter et kort ophold på afdelingen, kommer veerne lige så stille og vi bliver henvist til fødegange.
Bliver super godt modtaget på fødegangen, får vist en stue, hvos vi gør det behageligt for os selv og får slappet lidt af (viser sig at det vist var godt, for det bliver en LANG fødsel). Der sker nemlig ikke noget videre med veerne og jeg får derfor lagt V-drop, som til sidst er skruet så langt op, som det overhovedet kan
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12385.png" alt="" />
Lærke kommer til verden lørdag 01:56, vi har gennem hele forløbet haft en super god oplevelse, dejligt personale, gode omgivelser med masser af plads til farmand også 
dog ikke en særlig god kantine
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />).
Afdelingen vi kommer op på efter fødslen er dog en helt anden snak desværre, personalet har dårlig tid til at se til os, eller hjælpe med amningen, der fra starten går skævt. Vi føder i weekenden og deres svar er, at der ikke er så meget personale i weekenden
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" />
Men alt i alt, vil jeg sige at det var en god oplevelse. Pøj pøj
/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12373.gif" alt="" />
Tak fordi du delte din oplevelse! Vil det så sige hvis de tager vandet skal man blive der? Eller var det bare fordi du var klar til at føde???