Igangsættelse på Hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.767 visninger
27 svar
3 synes godt om
20. juni 2012

HeidiW86

Aften piger!!
Når jeg skal sættes igang fredag på Hvidovre da jeg så er 41+3 og tror ikke på der når at ske noget inden da!
Men har et spørgsmål hvordan blev du sat igang?? Med pille eller fik du taget vandet?? Og gik det godt??
Jeg er ret nervøs omkring det og har brug for at hører om nogen der har prøvet det! På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Kamulla

har ikke prøvet at blive sat igang.. men vil klart rose Hvidorve som fødested

Anmeld

20. juni 2012

HeidiW86

Kamulla skriver:

har ikke prøvet at blive sat igang.. men vil klart rose Hvidorve som fødested /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Har også kun hørt positive ting og det er jo fantastisk med endnu en!

Anmeld

20. juni 2012

HeidiW86

Slet ingen som har prøvet en igangsættelse på Hvidovre???

Anmeld

21. juni 2012

SandieRa

Jeg har ingen ros til hvidovre desværre

Blev sat igang ved de tog mit vand. Da der ik rigtig skete noget fik jeg vedrop og gik så fra to cm til jeg havde født min søn på 40 mins ALT for stærk. Bristede derfor meget. Desuden var personalet ik enige for natsygeplejesken sagde vi sku blive et døgn mere og næste morgen blev jeg sendt hjem kl 9 selvom amningen ikke var oppe og køre og jeg dårligt kunne stå på mine ben

Og sidst men ikke mindst fik de åbenbart ik al moderkagen med ud så jeg blev syg men heldigvis reagerede vi hurtigt på det så der nåede ikke og gå infektion i den

Men selve oplevelsen med at blive sat igang var go og min jordmoder var sød

Anmeld

21. juni 2012

HeidiW86

SandieRa skriver:

Jeg har ingen ros til hvidovre desværre

Blev sat igang ved de tog mit vand. Da der ik rigtig skete noget fik jeg vedrop og gik så fra to cm til jeg havde født min søn på 40 mins ALT for stærk. Bristede derfor meget. Desuden var personalet ik enige for natsygeplejesken sagde vi sku blive et døgn mere og næste morgen blev jeg sendt hjem kl 9 selvom amningen ikke var oppe og køre og jeg dårligt kunne stå på mine ben

Og sidst men ikke mindst fik de åbenbart ik al moderkagen med ud så jeg blev syg men heldigvis reagerede vi hurtigt på det så der nåede ikke og gå infektion i den

Men selve oplevelsen med at blive sat igang var go og min jordmoder var sød

Øv øv sikke en oplevelse!!

Hvornår har du født?? Du er så den første jeg heldigvis har hørt med dårlig oplevelse men det er jo også nok burde ikke være sket!!
Håber min bliver bedre..

Anmeld

21. juni 2012

K&S

Kamulla skriver:

har ikke prøvet at blive sat igang.. men vil klart rose Hvidorve som fødested

Anmeld

21. juni 2012

HeidiW86

K&S skriver:

/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12405.png" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12405.png" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12405.png" alt="" />

Endnu en god oplevelse???

Anmeld

21. juni 2012

Holbæktrunten

HeidiW86 skriver:

Aften piger!!
Når jeg skal sættes igang fredag på Hvidovre da jeg så er 41+3 og tror ikke på der når at ske noget inden da!
Men har et spørgsmål hvordan blev du sat igang?? Med pille eller fik du taget vandet?? Og gik det godt??
Jeg er ret nervøs omkring det og har brug for at hører om nogen der har prøvet det! På forhånd tak!

Nu var det her holbæk og ikke hvidovere, men jeg blev sat igang...

3xstikpille fordelt over 36 timer- ingen effekt

Ballonkatheter (AV!) - veer der gik i sig selv, og de var i tvivl om de kunne tage vandet...

-Det kunne de dog næste morgen - en mine veer startede ikke af sig selv

2 timer senere, vedrop med vestorm til følge... 

Men ud kom han da til sidst - efter 4,5 døgn 

Anmeld

21. juni 2012

Holbæktrunten

HeidiW86 skriver:

Aften piger!!

Nu var det her holbæk og ikke hvidovere, men jeg blev sat igang...

3xstikpille fordelt over 36 timer- ingen effekt

Ballonkatheter (AV!) - veer der gik i sig selv, og de var i tvivl om de kunne tage vandet...

-Det kunne de dog næste morgen - en mine veer startede ikke af sig selv

2 timer senere, vedrop med vestorm til følge... 

Men ud kom han da til sidst - efter 4,5 døgn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.