Is...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2009

Bamseboet :D

ca 14 dage tror jeg det var... Vi var på ferie, og Milles far syntes det var for varmt, og Mille sku da lige smage is...

vildt at næsten I alle har kunne holde det til langt over et halvt år!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Honningblomst

ca 14 dage tror jeg det var... Vi var på ferie, og Milles far syntes det var for varmt, og Mille sku da lige smage is...

14 dage gammel!!!! Det skulle min mand sgu lige have gjort...og hvad vildt er der ved at børn ikke får andet end det de er skabt til i de første 6 mdr. At fodre spædbørn med is er vidst kun forældrenes behov.
Knus..

Anmeld

1. maj 2009

qp

Bamseboet :D skriver:

Synes det er komplet uansvarligt, at give et spædbarn på 14 dage is!!!

Anmeld

1. maj 2009

Miamaja

Monica skriver:

Gustav var vel 1½ år tror jeg... Og har fået det et par gange siden, men han vil ikke have det, tror at han synes at det er for koldt...

Monica med Gustav fra juli 07

samme her

Anmeld

1. maj 2009

Janep

da hannah var vandt til at spise fast føde smagte hun en is ved os andre, hun eelsker is. Men hun er stadig kun 1 år så hun får ikk så meget

Men jeg tror hun var omkr de 6 mrd da hun smagte den første

Anmeld

1. maj 2009

Mormilla

Patrick var 11mån. men det var os en sukker fri is. Jeg er ikke så glad for at gi ham alt det sukker.

Anmeld

1. maj 2009

Mumto3

Jeg holder benhårdt på at mine børn skal være fyldt 2 år før de må få is eller kage. Hvis vi andre får, sørger jeg for at havde noget med til barnet, som jeg ved barnet rigtig godt kan lide. Kasper er fuldstændig vild med tomater, så det har han fået, Nikolaj er en banan-mand, så han har fået bananer, og med Ida (1år og 2 uger) har jeg ikke helt fundet ud af hvad det er jeg skal have med til hende her til sommer, men is skal hun ihvertfald ikke have.

Selvom alle vi andre har siddet og ff.eks, spist is, har jeg ALDRIG oplevet at mine børn at brokket sig eller plaget om at få det samme som storebror/os voksne. men det er også helt indiskutabelt om de skal have eller ej, og det fornemmer børnene nok.

Anmeld

1. maj 2009

Lullaby

Tja Yazmin spiste lige en hel is her den anden dag så det er vel 12 mdr

Anmeld

1. maj 2009

lonemus

Bastian skriver:

William, vores første, var omkring 1 1/2 år, mens det var noget sværere at holde det fra lillesøster når storebror sad og labbede is i sig! Hun fik lov at smage ved 5-6 mdrs. alderen.

Det samme her...tror altid nr 2 får lov til tingene lidt før...

Anmeld

1. maj 2009

LotteGabriella

Daniella var 8,5 måned, det var lige her for 14 dage siden det var en økologisk vanilleflødeis med hyldeblomst Hun synes at det var et hit....jeg synes at den smagte af H til men så er det jo godt at den var købt til hende og ikke mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.