E.J.mor. skriver:
hej med jer allesammen.
jeg er uddannet Ernæringsassistent og har en masse kurser bag mig og jeg er selv igang med livsstilsændring selv,da det er mit behov,pga min vægt.
jeg har min egen kostekspert og personlig træner,og hun er virkelig min klippe.
jeg har på 8 uger tabt 9.3 kg og 105 cm 
Jeg vil gerne give jer nogle råd til hvordan jeres mad-dag kan være i følge min.
i skal spise 6 gange om dagen det holder forbrændningen igang.
morgenmad- havregryn m skummet mælk eller cheasy yoghurt
mellem måltid- knækbrød m cheasy ost og peberfrugt
frokost- to stk rugbrød m mager pålæg m grønt
mellem måltid en banan og 10 gr mandler
aftensmaden-mager kød/fisk/kylling-med brune ris eller fuldkorns pasta eller kartofler
sen mellem måltid-knækbrød m pålæg eller cheasy ost.
i skal helst holde jer til vand,hvis i går sukker kolde efter saftevand så max 1 liter om dagen så spar på den, i må også gerne drikke skummet mælk.
husk det skal være fuldkorn i køber af ris og pasta.
kødet skal være meget magret jeg selv bruger kun 3-7%
frugt max tre stykker om dagen.
der er IKKE noget der hedder smør eller flydende margarine mere.
det er en god dyr vegetabilsk olie.
krydderier må i bruge alt det i har lyst til,MEN MEN salt skal i sparer på, da salt binder væske i kroppen.
hvis der er noget i er i tvivl om skriver i bare,jeg vil meget gerne hjælpe.
hilsen charlotte
me
nu sidder jeg her som en fuldvoksen mand og tænker..
Alt det du spiser på een dag, det er hvad jeg konsumere til min morgen mad, og middagsmad
hehe..
jeg ville skam gerne selv tabe mig, men er desværre "hæmmet" af at jeg ikke kan motionere på andre måder end at svømme og kortere gåture. tager gerne indkøb til fods, hvis mine ankler tillader det. Har en ankel skade.
men får tit og vide at jeg spiser for 2