Min erfaring og råd til jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Holbæktrunten

E.J.mor. skriver:

hej med jer allesammen.

jeg er uddannet Ernæringsassistent og har en masse kurser bag mig og jeg er selv igang med livsstilsændring selv,da det er mit behov,pga min vægt.

jeg har min egen kostekspert og personlig træner,og hun er virkelig min klippe.

jeg har på 8 uger tabt 9.3 kg og 105 cm

Jeg vil gerne give jer nogle råd til hvordan jeres mad-dag kan være i følge min.

i skal spise 6 gange om dagen det holder forbrændningen igang.

morgenmad- havregryn m skummet mælk eller cheasy yoghurt

mellem måltid- knækbrød m cheasy ost og peberfrugt

frokost- to stk rugbrød m mager pålæg m grønt

mellem måltid en banan og 10 gr mandler

aftensmaden-mager kød/fisk/kylling-med brune ris eller fuldkorns pasta eller kartofler

sen mellem måltid-knækbrød m pålæg eller cheasy ost.

i skal helst holde jer til vand,hvis i går sukker kolde efter saftevand så max 1 liter om dagen så spar på den, i må også gerne drikke skummet mælk.

husk det skal være fuldkorn i køber af ris og pasta.

kødet skal være meget magret jeg selv bruger kun 3-7%

frugt max tre stykker om dagen.

der er IKKE noget der hedder smør eller flydende margarine mere.

det er en god dyr vegetabilsk olie.

krydderier må i bruge alt det i har lyst til,MEN MEN salt skal i sparer på, da salt binder væske i kroppen.

hvis der er noget i er i tvivl om skriver i bare,jeg vil meget gerne hjælpe.

hilsen charlotte

me

Dejligt indlæg - godt tip med knorr sovs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

E.J.mor.

Sally-Slingshot skriver:

Super fedt. Hvor meget havregryn spiser du til morgen og må man bruge minimælk? Tak for råd. Mvh Caroline.

ja minimælk og skummetmælk er fint.

Anmeld

21. juni 2012

frkanonym

E.J.mor. skriver:

hej med jer allesammen.