Min erfaring og råd til jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

E.J.mor.

hej med jer allesammen.

jeg er uddannet Ernæringsassistent og har en masse kurser bag mig og jeg er selv igang med livsstilsændring selv,da det er mit behov,pga min vægt.

jeg har min egen kostekspert og personlig træner,og hun er virkelig min klippe.

jeg har på 8 uger tabt 9.3 kg og 105 cm

Jeg vil gerne give jer nogle råd til hvordan jeres mad-dag kan være i følge min.

i skal spise 6 gange om dagen det holder forbrændningen igang.

morgenmad- havregryn m skummet mælk eller cheasy yoghurt

mellem måltid- knækbrød m cheasy ost og peberfrugt

frokost- to stk rugbrød m mager pålæg m grønt

mellem måltid en banan og 10 gr mandler

aftensmaden-mager kød/fisk/kylling-med brune ris eller fuldkorns pasta eller kartofler

sen mellem måltid-knækbrød m pålæg eller cheasy ost.

i skal helst holde jer til vand,hvis i går sukker kolde efter saftevand så max 1 liter om dagen så spar på den, i må også gerne drikke skummet mælk.

husk det skal være fuldkorn i køber af ris og pasta.

kødet skal være meget magret jeg selv bruger kun 3-7%

frugt max tre stykker om dagen.

der er IKKE noget der hedder smør eller flydende margarine mere.

det er en god dyr vegetabilsk olie.

krydderier må i bruge alt det i har lyst til,MEN MEN salt skal i sparer på, da salt binder væske i kroppen.

hvis der er noget i er i tvivl om skriver i bare,jeg vil meget gerne hjælpe.

hilsen charlotte

me

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

E.J.mor.

i må gerne spise knor sovser bare kun lave den med skummet mælk,det smager godt alligevel.

og masser af grønsager til aftensmaden.

Anmeld

20. juni 2012

SS82

TUSIND TAK . Det er virkelig noget jeg kan bruge. Hvor meget motionere du og hvilke former?

Anmeld

20. juni 2012

E.J.mor.

Slott skriver: